16 May 2014

selamat hari guru untuk semua cekgu dan untuk mama dengan abah juge!


assalamulaikum semua ^_^

selamat hari guru!
selamat hari guru!
selamat hari guru!
selamat hari guru!

kalau style budak sekolah rendah je yang banyak bagi hadiah dekat cikgu ni kan.
kalau aku dulu selalu bagi sabun...kahkah..boleh guna jugak buat mandi kan..hikhikk


ni yang mama dengan abah dapat untuk tahun ni.
tahun ni cam kureng sekit..cehh..pandai-pandai je..hihihihiii!

lepas tu kitorang la duk bukaknya..kemain..


bagusla dapat benda ni banyak..
sebab banyak yang dah pecah..kihkihh


walaupun pernah kena kutuk kena tuduh dengan cekgu T-T
kena sekeh kepala...pun banyak kali
tapi tetap buat dekkk jerk

jasamu tetap ku kenang :D

selamat hari cekgu!

14 comments:

Asha Lya said...

wahhh banyaknya hadiah..selamat hari guru buat ibu bapa mirza

Niena Reen said...

Saya pun dulu masa sekolah rendah, wajib beli hadiah untuk setiap cikgu. Huhu, baik sangat saya dulu aih.. Kekeke. Sekarang ni malas pula nak pergi beli. Tapi tak bermakna tak beri hadiah, tak hargai cikgu. Saya tetap hargai setiap cikgu yang dah bagi ilmu untuk saya. Oh btw, selamat hari guru untuk semua guru and parents kak mirza! ;D

Shark Kay said...

waaa..
mmg meriah bila tiba hari guru,
tahniah juga buat mama n abah syazwina,
cikgu faveret ni kalau dh bnyk cmni.
hehe

Nini Hanini said...

sayangnya dekat cikgu!!! hehe..dulu selalu bagi bunga ros plastik tu,kihkih XD

Cik Puan said...

wahhhh...dapat banyak munge...mug...periuk belanga pooonnn ade..untung lerrrrrrr...

Norhasniza Khalid said...

teringat mama masa jadik cikgu dulu, satu beg plastik sampah penuh bawak balik hadiah.. dari sebesar syiling 20 sen sebesar pasu pun ada.. budak2 ni rembat mak dorang punya agaknya..

Mazni Munawar said...

banyaknya hadiah yg parents akak dapat. ni mesti guru kesayangan ni :D

Tashira Sha said...

hahahaha same goes to me. dulu waktu sekolah rendah comfirm bagi sabun. tak tahu pulak knapa T_T

Ninaa Hassan said...

dlu suka bagi mug
haha makin besar makin mls nak beli hdiah kikiki

Shakira Pathi said...

nanti anak2 dye yg guna barang tu semua hehe :p

Cikgu Norazimah said...

mirza ni mcm suami CN, hadiah hari guru CN, dia yang excited nk bukak ! hehe

Jia Rizaira said...

byk gak tu...tp part paling best ialah tang buka hadiah tu...

cikmisi leen said...

wahh ! banyk tuhh.. hehe ~ selamat hari guru :)

Maria Firdz said...

Selamat hari guru...