24 May 2014

happiness is...


selamat pagi hujung minggu semua sayang yang hensem yang cantik molek (^_^)

disebabkan hari ni hari sabtu yang cerah
yang baik yang cun yang macho
jadi.....
kite kena berhepi-hepi
sebab malaysia dapat masuk final dalam piala THOMAS!hahaa tetibaaa...:P



cewah cewah..aloloooo..hihiii!


taw tak pe,betul sangat.. :D



sape pernah buat,baik ngaku cepat :p



alahai..comel betull laaa haii..hikhiks!


happiness is when i take my own picture
#selfie lah!

have a nice sabtu ^_^


16 comments:

Farah Waheda Wahid said...

happy saturday mirza... *_^

Cik Puan said...

yeaahhhh... ...malaysia masok final..wooowoo....

Niena Reen said...

Ihihi.. Semua benda tu pun boleh buat kita happy kan! Eh, cute lah gambaq! :D

Norhasniza Khalid said...

wahh.. tomeinya... kena hepi hepi lah ye, header pun pink gitu..

Al Kisah said...

happiness is

Reading your blog..

Eiqa Almond said...

comel ye Mirzaa kitee niee.. ehhe
gambar atas2x tu kelakar pun ade jugak..

Smile always dear.!! ^^

dilaella Ella said...

Moga hepi selalu :) cantik shawl miza..

Anizz Annisa said...

yang menari pakai spenda tu....err...hahahah.. kelaka la.. tapi memang betul, bila kita tengok mak ayah senyum kita pun turut rase gembira.. :)

Cik Umie Artoqiemie said...

saya pun manyak hapi harini hehehe..
saturday pink miza kita. hehe. :D

asha hana said...

yang bawah tu memang comel pown. comel adik kak hana nie. selamat berhujung minggu sayang :)

Lieya Yaya :) said...

comel2 je kartun diaa:D kak mirza pon comel ! hehe

Hafiza AizZawa said...

comelnye mirza.. mmg penuh dgn happiness...

Ninaa Hassan said...

alaala comel nya kak miza hehe

Cikgu Norazimah said...

selfie tu yang paling hepi, iyo dok? hehe

Ibnu Ramli said...

At the end, everyone define happinness at their own answer ^^

ezyra daniel said...

hahaha semua nya betul!!
paling best yang selfie la kan