23 May 2014

entry pasal lelaki dan perempuan


hai korang!

hari tu dah habis ujian medsi tu lega sangat.masa jawab tu siapa yang siap awal boleh keluar awal.ada yang setengah jam jawab dah keluar dah.gila cuak aku apasal cepat sangat dia jawab ni.aku baru terkial-kial nak baca soalan.lepas tu sorang-sorang keluar sampai la tinggal aku dengan sorang budak ni.bedue je.nasib duk sebelah aku je.lain kosong.tapi aku kelua dulu.second last.dah puas aku cek dah.lagi 10 minit masa tamat kot aku keluar..hehehee

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

sebenarnya entry yang aku nak buat ni bukan nak cerita pasal medsi tu pun.hahaaa.hari ni saje nak menaip pepanjang sikit la jadi peringatan la untuk semua sebab entry ni panjang sikit la kot.jadi sila ambil bantal siap-siap kalau nak tido okay.good ^_^

entry ini adalah pasal lelaki dan perempuan yang mempunyai peel masing-masing kalau buat satu-satu benda tu.jadi bersyukur la kalau korang dilahirkan sebagai lelaki ataupun perempuan.ngehngehngeh.AKU syukur sangat sebab aku perempuan :p

LELAKI DAN PEREMPUAN  KALAU DAH LAMA TAK JUMPA TIBA-TIBA JUMPA BALIK

apa yang aku taw,apa yang aku nampak dan apa yang aku baca la kan.bila jumpa mestila ada kata pembuka dulu.lelaki selalu nya akan cakap macam ni..

"laa..hidup lagi koo..ingatkan mati dah.."

betul tak?bunyi je macam kuang jaqq sikit tapi tak bawak maksud pape pun.tu kira kata mesra la tu bila jumpa cakap macam tu.lagipun nampak style apa.kan..lalala..hahaaa.kalau perempuan jumpa cuba try test tengok cakap ingatkan dah mati tu.mau tak betegur sapa nanti bertahun-tahun..heheee..melampau~.

perempaun kalau lama tak jumpa tu...

"wehh,cantiknya kau..makin kurus/debab la :p "

"OHMAYYY!!beg lawanyeee!!pandai bergaye ye sekarang...hikhik "

yang ni memang betul la kot sebab nye aku pun suka cakap macam ni dekat kawan aku,semua nak puji.dari tudung sampai kasut nak mengomennye...hahaaa!rasa macam tak puas pulak tak tnye semua :p bizi bodi betul..hihiii!korang?

KALAU NAMPAK LELAKI DAN PEREMPUAN PEGANG TANGAN

aku dulu masa sekolah rendah kalau jalan keluar kelas tu mesti akan pegang tangan kawan aku sambil jalan sama-sama.WAJIB.hahaa.suka beno buat cam gitu.sekarang pun ada jugak tapi kadang-kadang je.BUT WHO CARES?bukan orang pandang pelik pun.sebabnya bila perempuan pegang tangan orang lain akan fikir.."dorang ni mesti bff!" kan ^_^

tapi kalau laki jalan sama-sama pegang tangan??????
tak nak cakap,pikir la sendiri........LALALALALALAAAAA :p


LELAKI DAN PEREMPUAN BILA PILIH BAJU

aku kadang-kadang ikut mood jugak lah.kalau macam malas sikit tu aku pakai je baju yang baru aku pakai kan.tapi.....selalunya la kan...bila nak keluar pegi ipoh ke contohnya..katil aku akan penuh dengan baju.bersepah-sepah sebab tak taw nak pakai baju apa.pakai baju ni tak kena..pakai baju tu pulak tak boleh sebab dah pakai tiga hari lepas..hikhik.padahal pakai dekat tempat yang lain bukan ada orang taw pun.tapi tak boleh!

selalu cakap dengan adik laki aku bila nampak dia pkai baju sama...

"wehhh!!asyik pakai baju ni jee!tak je baju lain ke??!"

aku pulak menyebok sedangkan muka dia selambe tenuk je..ngahhhh!~~
betul tak perempuan bila nak kelua tu mula la pening nak pakai baju pa sedang satu almari bersepah baju dia..tapi mulut tetap akan keluar.. "TAK DE BAJU LA NAK PAKAI T-T"

hahaa!!

LELAKI DAN PEREMPUAN BILA BACA BLOG NI

perempuan yang banyak komen dari laki.tapi memng banyak reader perempuan dari laki pun..hihii!
sebab kite kan suka post pasal girly-girly sikitt gituuu..ngehhhhh



salam jumat!bye2 :D

have a nice day


13 comments:

Aisyah Az said...

hahaa... betul sgt part yg pegang tangan. bila tgk kwn lelaki duk peluk n holding hand.. mulalah semua pakat eeuwwwww...

btw.. kak mirza cantik gila!!

Anizz Annisa said...

hahah.. betul2.. mase skolah dulu akak suke jalan pegang tangan dengan kawan2..hihi..

Farah Waheda Wahid said...

salam jumaat mirza... wah dah tukar template, cantik2...

Asha Lya said...

haha ada btlnya juga lala

Izzati Amira said...

tak boleh BLAH tengok gambar tu.. laki pegang tangann.. hahaha. sumpah lawak !!

Shakira Pathi said...

hahha setuju2!

Tashira Sha said...

bhahahahaha tak dapat tahan gelak tengok laky tiga org dalam gambar tu. hahaha. part cara laki tegor tu memang setuju >.<

Niena Reen said...

Hihihi.. Saya pun pegang2 tangan jugak dengan kawan.. Sekarang pun buat jugak kadang2 sebab rasa macam 'oh see everyone, i have a bestfriend. kohadeee??'. Kikikiki... XD

Lieya Yaya :) said...

samalaa kak . yaya pun jnis sukaa pgg tgn member . hehe .laki pegg tgn laki . hahahaha ok fhm . positif2 . haha

Cik Puan said...

betul ti..cik pen kekadang pelik bila nampak lelaki dok pegang tangan..terus COP gay..wahahahaha

Norhasniza Khalid said...

hihih.. pegang tangan dengan member masa sekolah ada le..

Eiqa Almond said...

tau xpeee..
ble kte yg pompuan pegang tgn mesti org x pikir lain, tapi bila lelaki. Balblabalbalabaala Kesian dorangg. ahhaaha

And Setuju.!!
Perempuan ni kalau nak keluar confirm akan ckap xde baju la, padahal berlambak baju dalam almari tu, ahahaha FAKTA seorang yg bergelar wanita. kihkihhh

asha hana said...

hahahahha. agree sangat dear ! lelaki kadang bila keluar so simple bila part prempuan perghh baju itu baju ini semua dia campak tak tahu nak pakai apa. haha