13 April 2014

telajak kata buruk padahnya


assalamualaikum semua!

suatu hari tu....

aku suruh adik aku bagi kucing makan pulak.dorang ni memang liat sangat nak bagi kucing makan.tak pernah la senang cakap..tapi aku selalu suruh dorang masak nasi kucing je..hikhik..
tak aci la semua aku buat kannn..wuwuwuu

jadi hari tu adik aku terlepas cakap.dia cakap lebih rela kemas bilik aku yang berselerak tu dari gaul nasi kucing tu.bahahahaa...ape lagii...

"dah cakap tak boleh tarek balik ae.........!!"kuhkuh

akhirnya aku bising-bising bila nak kemas bilik ni!hahaa.habis aku suh dia tukar cadar semua..kita harus menggunakan kuasa veto yang ada.betul tak,jangan membazirkan peluang yang ada..buli harus buli..

sape suh cakap macam tu lagi,len kali beringat la kalau becakap kalau tak buruk padahnya :P
lulululililalalaa~


bravo!bravo!

have a nice day :)

11 comments:

Aku Penghibur said...

hahhaha gunakan sempatan yang ada ^_^

Aisyah Az said...

pembuli. ngehngeh
tapi i thing all kakak did the same thing lah.

Ninaa Hassan said...

haishh kesian dekat adik kak miza hehe
nina pon suka buli ank2 sedara ngehngeh

Tashira Sha said...

hahaha. sepp! sama lah kita kak :) kahkahkah

Niena Reen said...

Wahh2.. Itu makannya ya.. Kekekeke... Saja ja tau nak buli adik.. Hiks! Tapi itulah, salah dia jugak. XD

Huny eda said...

hehehhe..samae as me..terpaksa gunakan kuasa veto utk membuli..hahha

Huny eda said...

hehehhe..samae as me..terpaksa gunakan kuasa veto utk membuli..hahha

Akif Imtiyaz said...

Jangan suka membuli tau ...

Normi Nieza said...

selamat mengemas miza..hihik

Cik Puan said...

fuhh...nasib baik jugak lah cik takde kakak..kalau ade,knfrm2 cik kene buli mcm tu jugak..mihmihmih

Lieya Yaya :) said...

haha terbaik kak :)