13 April 2014

siryes mirza tengah jatuh cinta sekarang ni!


assalamualaikum semua ^_^

macam mana ye nak cakap perasaan aku sekarang ni.memang aku tengah jatuh cinta sangat-sangat sekarang ni.tapi aku tak pernah bagitaw sesape pun.setiap hari aku tengok gambar taw.senyum-senyum...pikir agaknya bila la aku dapat memiliki dia..

acececeee..heheee

hensemnya!hensemnya!jom couple..hakhak
duk layan lagu dia je sekarang ni ^ ^

okay,tu mukadimah semata-mata.mukadimah penuh tipu muslihat.sapa nak tumbuk muka aku.cepat la tunggu apa lagi!!! (-..-)

sebenarnya mirza syazwina jatuh cinta dengan TUTU DRESSSSSSSSSS!!!!
 taw dak tutu dress tu apa,yang style kain kembang-kembang ala princess camtu.aku nak aku nak.boleh sape2 belanja aku satu?boleh dak?boleh dak?

aku sebenarnya tengah tahan nafsu dari beli tutu dress ni.sebabnye..aku sekarang duk rumah je..bukan pegi jalan mana pun.tak kan takat nak pegi beli barang dekat the store kuale tu nak pakai tutu dress kot.takut semua orang pandang aku pulak..buahahaaa..pandang pasai buang tebiat la T-T.kang kalau beli behabuk je dalam almari tu haa..hmmm..


antek angat!antek angat!

setiap hari aku stalk instashop yang jual tutudress ni taw.tapi..stalk stalk la jugak.harga tu kena tengok jugak.ada yang jual mahal sangat ada yang jual murah je.jadi aku kena stalk habis-habisan untuk masa akan datang kalau nak beli sonang koje.

tapi buat masa sekarang ni layan gambar jela mampu .....ghughughu


tutu dress barbie pun comel jugak kan.


banyak sebenarnya benda aku nak beli dekat instashop tu,tapi tak sedar diri bukan ada duit pun.penggangur bertawliah kan...tak pe2..satu hari ku akan memiliki mu jua..
doakan aku dapat tutudress ni nanti taw taw taw.....
hihiiii

sape belanja kite tutu dress kita bagi bunga... ^_^
wiwiwiwiwiiiii

 makaseh bace
have a nice day

13 comments:

Bahrain said...

Cantik juga dah macam puteri.

Tashira Sha said...

aaaa comel dress tu >.< kena tunggu body slim baru sha nak pakai dress macam tu. hahahaha LOL. sabo je lah kak.

Niena Reen said...

Huyoh huyoh... Terbayang2 acana kak mirza pakai tutu dress. Mesti comel kuasa 10000! Kekeke... InsyaAllah tercapai hasrat tu nanti. Nanti kalau dah beli, jangan lupa upload gambar. Nak usha gambar kak mirza sampai lebam! Hahaha... XD

Akeyla Azmi said...

uish qila tengok meleleh je air liur hahahahaha.
Tp memang tak ah nak muat kan hewhew.
Qila doa cepat dapat ye untuk kita dua sekali hiks.
Murah? :OOO Berapa dekat mana nakkkk hihihii xD

Normi Nieza said...

cantik dress tu..:)

Wan Maruzen Wan Husain said...

cantik dress tu

diana said...

pakai untuk kenduri kawen pun boleh..kat Ig tak de ke sapa2 buat GA hadiah tutu dress ni?/kalau ada join la..mana tau rezeki..kan??

Sally Yatiey said...

Cantikkkkk ;D

Cikgu Norazimah said...

serius cantik! nak beli ! nak beli!

Cik Puan said...

nak jugak...nak jugak...tapi rasa nya tak sesuai kut dengan cik yang ghemok bukan kepalang ne...mihmiohmih...telan liuq je lah cik....

Izzati Amira said...

mirza... zati dahh lama minat kat crush mirza tu.. lagu tired of being sorry tu paling melekat lah!! hehe sexy sangat mata dia.. hehe

Hafiza AizZawa said...

cantik nyer dress tu.. tapi dah tak padan ngn akak dah kot.. huhu.. eh.. tu dpn dewan tunku canselor.. rindunye kt um...

mirza syazwina said...

izzati amira:kan^_^,
mata dia...sexy sangat...hensem2!hahaa