8 April 2014

sejauh mana keluarga,sedare,kawan tahu?


hai korang!

maafla sebab saya memang suka main tukar-tukar background blog.kejap itu kejap ini.bukan apa cepat sangat la pulak bosan dengan background lama.heheee

........................................................

hari ni nak borak kosong je.ingat lagi dulu buat blog sebab dicadangkan oleh cikgu muet masa form 6 rendah.kalau tak rasenya memang tak wujud la kot blog ni sekarang ni.blog ni dibina atas usaha aku sendiri.maksudnya aku cari sendiri tutorial semua dekat blog orang lain.aku ni bukannya terer IT sangat pun.berjam-jam sampai sakit tengkuk..sebab tu blog ni biasa2 je..hohooo

masa mula-mula buat blog tu kawan kelas aku dulu tahu.kalau ada kelas lain tahu pun mungkin sebab aku ada post link blog dekat facebook.

setakat ni semua family pun dah tahu yang aku ada blog.kalau yang selalu baca blog aku ni mama aku la.hihii..''mama kalau tengah baca sila senyum.hikhik".ada jugak mama share link blog aku dekat facebook mama.lepas tu aku suka tunjuk duit nuffnang dekat mama,konon cam banyak sangat la tu.kalau nak dapat duit boleh la kan.


tak sangka pulak mama nak share,hmmm :')


setakat ni tak de sapa-sapa pun membantah aku ada blog.lagi support ada la kot,ekekee.

hari tu masa pegi kenduri dekat kl,sedare semua berkumpul.masa dalam rumah duk borak-borak.mak sedara aku cakap.

"miza cuti tak buat ap ke,jadi blogger kan.jadila ada jugak blogger dalam family..hihi''

tekejuk aku sebab aku tak jangka pun dorang taw.memang tak langsung.ingatkan setakat kawan rapat dengan family sendiri je.sekurang-kurangnya boleh la aku berhati-hati masa menulis ni.
korang cane?

have a nice day :)




18 comments:

permatabiru said...

only BFF je yg tahu + en.husband..blom masanya lagi kot..hehe

wafacw said...

Baguslah... ada saudara mara, adik beradik dan keluarga yang tahu dan support... seronok kan?... well wish you all the best... :D
Consider the blog is one of your treasure...

Normi Nieza said...

kira glemer jgklah miza nie..:)

Asha Lya said...

seronok sebenarnya ada blog nie kan..

mirza syazwina said...

cik nor, tak glemer aihhh..hihiii

Akeyla Azmi said...

hihihi qila pun!! alhamdulillah cerita dkt abah hahaha yes yes kena tunjuk duit nuffnang tu yg penting ekeke.

<3 but ur mom sangat sporting hihihi umi qila takde fb hihi

Sweethoneybelle said...

mcm kak muni family tak tahu . . tapi org penting yang tahu mestilah hubby . . kdang2 paksa hubby suruh baca plak tu . . bahhaahaha . .

Lieya Yaya :) said...

teruskan berblog yee dear :)

Ninaa Hassan said...

hehe nina rmai gilaa lagi yg tk tau psl blog nina ngehngeh.
skrg baru slow2 talk bagi tau org.hee

Ninaa Hassan said...

hehe nina rmai gilaa lagi yg tk tau psl blog nina ngehngeh.
skrg baru slow2 talk bagi tau org.hee

Naniey Jemiey said...

betul 2 dik..kalau sedara mara..sibling n kwn rapat dah tahu kita ada blog..kenalah hati2 semasa menulis..kot ada tersilap tulis..tergurislah perasaan pihak yang terlibat tu...

Wanie Zunidan said...

Bila family , lagi-ii sedara mara dah tahu ada blog , kena berhati-ii dalam penulisan . Ingat yang kita dalam pengawasan .

Mia Liana said...

waaa... best tu... ok la..

psstt... kak mia nak minta maaf sebab tadi masa nak reply komen kat entri monopod tu, kak mia terdelete komen mirza pula. sepatutnya delete komen kisahsidiary.. dia terduplicate... huhuhuhu minta maaf sangat2 ya.. nanti komen la balik bila senang...

Niena Reen said...

Family saya tahu tapi tak pernah baca agaknya.. Kawan2 kelas tahu jugak and bila dorang baca saya akan cakap 'kalau hampa baca, buat2 macam tak baca tau. jangan habaq dekat aku!' Saya malu bila tahu orang yang kenal saya baca blog. Rasa macam omaiiigod omaiigod gitu.. Hahaha. XD

Tashira Sha said...

eee best nya. setakat ni my mum je kot yang tahu. Kawan kawan rapat pun adalah dua tiga org yang tahu. sha ni jenis yg diam diam je. Kalau org tahu pun sha buat2 tak tahu. hihi ^^

Sobri Yaacob said...

saya x tahu la family tahu ke tak.. mugkin tahu tapi jarang baca.. kawan2 x sure..jarang post kat fb ..he..he.. tapi kalau tahu bgus jugak salah satu penyumng traffik tu

Cik Puan said...

best nye bila mama kita bace hasil tulisan kita kan...mama cik tak bace sebab tak tahu guna tenet..huhu..kalau tak...bangga jugak cik..
setakat ne famly belah suami je yang tahu cik ade blog...kawan2 sorang dua je yang tahu..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. bagus mama miza..

asalnya blog akak adik akak tolong buatkan.. setakat ini saudara rapat akak je yang tahu.. kawan-kawan ada yang tahu, tak pasti mereka buka ke tak.. hihi..