2 April 2014

mirza syazwina repeat stpm


assalamualaikum korang!

kena baca balik benda yang dah setahun aku tinggallakn adalah satu benda yang menyeksakan.baru setahun kot.melebih doh kau -..-'.

satu benda hape pun langsung aku tak ingat.ya ampun teruk nya...!yang aku ingat hanyala tajuk bab2 je .adik sekalian jangan ikut perangai kak miza okay.good..^_^

aku ada assigment bahasa melayu yang nak kena disiapkan sebelum tarikh nya..satu dah siap..tinggal satu je lagi.patutnya dah siap dah semalam.maklumla bila buat keje pakai laptop ni..paham-paham jela tangan gatai sangat nak jenguk benda lain.

ingat bahasa melayu stpm macam bahasa melayu spm ke...

siap satu perkataan bukak facebook.cari maklumat sikit dekat internat taip balik.bukak belog pulak.adoyai bila la nak siap ni mirza yoiii.

tula dia assigment yang abah aku bagi suruh anak dia buat.lalalalululu
abah dengan ma sambung belajar.apa yang ma dengan abah belajar untuk sem ni sama je dengan subjek bahasa melayu yang aku belajar masa penggal satu.jadi boleh la aku 'bantu'.

walaupun camtu,setiap assigment tu adalah pengerasnya..akekeee.baru semangat i nak buat.lagipun aku kan tengah menggangur sekarang.so tu macam bekerja dari rumah le tu..boleh jugak kan..hepp sape kata tak boleh haa? pang kang...


empat dalam satu.sambil buat kerja sambil enjoy...ekekee
lepas ni buat assigment mama pulak..
bagila banyak lagi..ija tolong... -------> (bagila banyak duit lagi) ihiks!

have a nice day

p/s : saya bukan rajin


14 comments:

Normi Nieza said...

tlg ada makna..hihik

Farah Waheda Wahid said...

focus yang focus...

Niena Reen said...

Hamboiii!! Anak solehah nih! Hahaha.. Bagus lah tu boleh la refresh balik apa yang dah dipelajari kan kak.. :D

diana said...

sambil nyelam minum air..heheh

Liniey Nor said...

sakit otak belajar stpm..hikhok

Cik Puan said...

macam ne best jugak kan mirza...daripade bazir masa..baik tolong mak ayah...tak pe lah bukak blog...janji keje siap...hihihi

Naniey Jemiey said...

rajin nya mirza.. xpe tlg mak ayah dpt pahala..hehe

dilakhir said...

wah sama laa kita pun form 6 :)

Hafiza AizZawa said...

hehe.. kene bahagia masa betui2... kalau tak, mmg tak siapla kje tu..

NurainSuperr said...

fokus ea awak ! hehe

Aku Penghibur said...

anak yang baik ^_^ semoga di permudahkan urusan oleh ALLAH

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

bagus miza yang buatkan.. wah, siap ada pengerasnya lagi, hehe.. memang tak dapat elak buka blog kalau tengah online tu kan.. hihi..

Jia Rizaira said...

Wah...multitasking btol...dasyat..

Cikgu Norazimah said...

mcm adk CN gak, sekrang dah sem 2, kena repeat subjek ekonomi sem 1 ! hehe