17 April 2014

dapat kasut dari hush puppies


assalamualaikum semua :)

fuhh,penatnya..baru je lepas masak..selalu masak mesti pukul 12 lepas tu akan usaha habiskan sebelum pukul satu sebab......nak tengok chibi maruko chan!aku suka sangat kat maruko,cute seyh!
udadaaaudaudadaaa...lalalaa...hahaaa:p

sambil-sambil tu aku nak taip la satu entry untuk hari ni.korang baca k baca taw*mata bolat bersinar-sinar kedip-kedip.

jadi hari tu aku pergi ipoh parade sebab nak tebus hadiah..hikhikk.
hadiahnya kakak aku yang menang tapi sebab dia tengah ada dekat uk sekarang..jadi akula yang ambik..hadiah dia bukan calang-calang taw,dapat tiga pasang kasut hush puppies kot!!

*google*

puppies dia pun comel..telinga panjang..ekekee

aku pun baru taw ada jenama kasut hush pupies ni..ngehngeh..masa tengok dekat kedai dia.ya ampun..kasut semua mahal-mahal..ratus-ratus semuanya...takat puluh-puluh ni tak layan la kot rasenye...jadi dapat tiga tu aku ambik satu..hikhikk.sape tak suka dapat barang free yoii.....~


kasut dari hush pupies ni semua buat pakai kulit.sebab tu semua kasut dekat sini mahal-mahal..kulit kambing dengan lembu.kasut aku ni tak pasti la.rasenya kulit lembu.

dalam surat tu cakap dia bagi free rm300 ringgit..sape nak bagi...
kasut aku ni kena topup sikit je sebab lebih sikit je dari 300..



aku ambik yang ni sebab nanti mana taw nak masuk u kena interview..tak yah susah cari kasut dah kan.lagi satu yang paling aku suka...selesa sangat sangat!lembut gila rasa tapak kaki...best3!
nora bagi lima bintang...ihiks!


jadi aku tak sabar nak pakai kasut baru.tapi macam sayang pulak nak pakai..hahaa.dan kasut ni kena letak dalam rak dalam rumah kalau tak habeh kucing aku buat cakaran cinta..menangis sebaldi la aku nanti..wuwuwuwu

p/s:merasa gak pakai kasut ratus-ratus :P

have a nice day ^_^


22 comments:

Normi Nieza said...

untung lerr miza daoat kasut mahal..:)

Niena Reen said...

Puyoh2... Kasut ratus2 tu.. Dapat juga ler merasa ya kak mirza ya! Hehehe.. Alhamdulillah, rezeki... :D

Encik Ket said...

mintak2 la satu ari nanti kucing berak dalam kasut tu!! muahahahahaha!!
*dengki

Encik Ket said...
This comment has been removed by the author.
Tashira Sha said...

baru je baca pasal hush puppies ni kat newspaper. hee. best nye >.<

Sweethoneybelle said...

cantik n nice ! semua untuk semua baju . . hehehe . . mahal nya kasut dya rsa kak tak mampu la . . best la dpt free kan kan :p

Lieya Von Jay said...

best nya!!! bukan sng kan nak dapat hdiah cemni.. ish2 . dengki akak :)

Cik Puan said...

welaweeehhhhhh.....best nye dapat kasut free...kasut kulit pulak tu...

Lieya Yaya :) said...

cantiknya ksut tu kak :)

Aisyah Az said...

mahaall tapi its worth kann.. hehe.. kena letak dalam almari leklok.. cantikk sngat..

Farah Waheda Wahid said...

alo lo lo, comelnya kasut tu mirza...

mirza syazwina said...

encik ket : hamboi...dengki beno bunyinya tu..muahahaaa...:ppp

dilakhir said...

WAH UNTUNYE.. BUKAN MUARAH KOT.. ADA JENAMA NI.. HUHUHU..

Yowanda Erlangga said...

Nice share.
Kunjungan dari Type Pedia

Dina Ibrahim said...

Alhamdullilah rezeki mirza. teringin pulak nak ade kasot tu. in sha Allah. cantik!

Hafiza AizZawa said...

cantiknya.. untung mama tlg belikan.. >_<

Tihara said...

nampak selesa kasutnya :)

QasehnyaRania said...

cntik warnanya.tahnia dik

Nurul Farahizzati Zakaria said...

perghh.. mahal tu.. yang camtu pun dah 300++... apatah lagi yang comel2..

Nini Hanini said...

untungnye..dahla free,branded pulak tu,hehe

Mizz Aiza said...

cantiknya kasut miza.. mahal harganya tu..

D.Shahril Hakime said...

cantik....