12 April 2014

cerita kucing jelah hari ni


hai semua!

duk sental-sental mata lagi ni tapi gagah jugak buat entry padahal kejap lagi ada test undang-undang.aku ambik lesen dah.hmmmmm :).
kalau tido rasa bersalah pulak dekat diri sendiri walaupun buku letak tepi je ni haa..ekeke
kejap lagi la baca,semalam baca banyak dah :p

masa aku bangun tadi,kucing aku tak bangun lagi..duk telentang punya elok dekat bucu katil tu.amboi...tapi seronok la tengok dia tido.


dekat bucu katil tu la tempat dia tido.wajib dekat situ..kalau tak dekat bucu belah tu..belah lagi satu.
tapi dalam sehari tu majoriti masa dia tido tido tido...lama gila sampai kadang-kadang tak masuk akal pulak aku tengok budak ni.


kahkahkah,muka tu haaa,tak boleh belah sungguh muka kucing aku.kena paksa berselfie..hohooo
macam elok je dia tangkap gambar dengan aku tapi realitynyaa....


wuwuwuwuuu

macam boss tengah berehat 

satu perangai dia sejak dulu sampai sekarang..bila dia lapar mesti jadi macam kucing tak betoi.lepas tu bising pulak tu.nak makan..nak makan..auk auk auk..nak lauk nak lauk..lepas dah kenyang tu tido la apa lagi..ternak lemak.berat pun 4 kilo dh..berat woo.


sayang gila dekat dia.. :')

selamat hujung minggu 


7 comments:

Wan Maruzen Wan Husain said...

syok dia tido atas tilam ye..

Niena Reen said...

Hahaha.. Saya suka sangat bila tengok kak mirza dengan kucing. Comel sangat! Saya pun tidur je dengan kucing and kuing saya tu pun kerja makan tidur. Hehehehe...

QasehnyaRania said...

seorang yg penyayang mieza ni :)

pandai ngko kucing erkk brselfie. hihi

Tashira Sha said...

haha. kucing sha masih baby lagi . hihi. goodluck utk ujian undang2 kak :)

Cik Puan said...

kahkahkahl...mcm anje2 jer..tapi reality nya..hamik kauuuu...cakaran maut....tuan die suke sangat bersalfie..

Normi Nieza said...

alolo..manjanya dia..:)

Hafiza AizZawa said...

alololo.. comelnye...dua2 comel...