16 April 2014

boyfriend kite


assalamualaikum :)


did i never tell you i have a awesome boyfriend?

my daddy!

abah lagi pandai selfie dari kite daaa...

20 comments:

Sally Samsaiman said...

kirim salam kat boyfriend! cakap dengan dia...sally cakap..
"uncle, you're rock!" hahahaha :P

Teena Tna said...

Hahaha. Sporting giler boyfriend dia.

Lieya Yaya :) said...

hehe . sporting laa ayah akak . hehe . ayah yg awesome layan selfie akak . hehe .

Asha Lya said...

seronoknya anak beranak pandai berselfie

Lieya Von Jay said...

sporting nya ayah.. klo ayah kak lmbat agi nak buat mcm ni. huhuhu

Hafiza AizZawa said...

amboi2..sporting betui daddy mirza.. pandai berselfie..

Wan Maruzen Wan Husain said...

sporting abah awak...

Cikgu Norazimah said...

kiter pun ada 'old' boyfwen yang hensem ! hehe

Anizz Annisa said...

hamboii.. macho betul boyfriend..heheh.. kirim salam daddy ye.. sporting sungguh.. :)

Naniey Jemiey said...

wahhh sportingnya boypren qila neh..hehe

Maisarah Mimo said...

cehh, comel-comel berselfie :D

Sweethoneybelle said...

hahaha yang jelir lidah tu memang cool ! :p

Cik Puan said...

wehwehhhh....memang tak di nafikan abah miza memang hansemboy dan cik tambah lagi satu sorang yang ohsome!

Niena Reen said...

Fuyohh sporting nya lahai abah tu.. HIkhik. Sonok la kak miza yang suka berselfie ni ada orang nak layan.. Kekekeke... :D

Encik Ket said...

gua tabikk sspprrriinnnggg sama lu punya bapak!

Jia Rizaira said...

wah terbaik....macam2 gaya mimik muka ada...

Sura Mohd said...

senyum tengok pic ni..untungnya ada abah yg melayan..:)

Tashira Sha said...

sporting nye boyfriend akak. jeles -.-

dilakhir said...

WAH SOPTING HABIS.. HUHUHU BOTH OF U OMEY HIHI.. PANDAI WAT MUKA :)

QasehnyaRania said...

hihi..sporting :)