3 April 2014

bambam putus cinta


assalamualaikum 

KUALA KANGSAR,PERAK : seekor kucing jantan yang bernama bambam telah mengalami kemurungan yang amat teruk sejak kebelakangan ini. setiap hari masa bambam hanya dihabiskan dengan termenung dan tidur sahaja tanpa mahu menjamah sedikit makanan atau minuman.kesian...

Hal ini kerana, bambam telah direject oleh kekasihnya yang bernama markonah ketika mereka tengah dating di tepi sungai perak.menurut temu bual dari bambam, markonah telah menuduhnya berlaku curang kepada kucing betina lain.markonah jeles lalu memutuskan hubungannya dengan bambam.kesian lagi...


bambam telah buang tebiat apabila hanya duduk di tingkap bilik mirza syazwina dan termenung mengenangkan bekas kekasihnya itu.


walaupun diusik dan dipujuk.bambam tetap termenung.walaupun wartawan menangkap gambarnya berkali-kali,,bambam tetap tidak menunjukkan sebarang reaksi yang positif.


begini la keadaan bambam.sentiasa termenung dan bermuram durja.
marila sama-sama kita mendoakan kesejahteraan bambam.sekian...

p/s : LoL..entry just for fun!bambam tengah ngantuk tu.kahkahkah..<333

have a nice day!


17 comments:

Asha Lya said...

alahai ciannya bambam..

Farah Waheda Wahid said...

creative entri ni dear.... thumbs up!!!

diana said...

eleh muka..kecewa sangt la tu..hehehe..
meh cium..heheh..
muka kecewa pun comey...

Anizz Annisa said...

hamboiii..kemaen lg muke putus cinta ye..heheh..comel.. :)

Normi Nieza said...

alolo..sedihnya dia..meh umah cik nor ramai mak we baru..:)

Lieya Von Jay said...

alahai , tengok si bambam ni teringat pulak kat totoi akak.. sobs sobs

D.Shahril Hakime said...

ahaksss.. kucing kuale..... ate.. apelagi bambam.... caghi lain..... kat lembah kan banyak... tapi jenih lio leee.... hihkhik...

Cik Puan said...

kesian sungguh bambam....muke ngantok gitu di katekan putus cinta....
meeh bambam..kat sini ade banyak kucim betine..goyang je ekor tu sume datang mengiauuu...kehkehkehhh

Sweethoneybelle said...

hahaha pandai yew mirza create cita bambam frust . . hehehe :p

Aisyah Az said...

aloloo. sian bambam.. but still comel !

Yumida Huda said...

hahaha..comelnye! tu la jgn curang..kan dh kena tinggal..sian bambam

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alahai. kasihannya bambam.. jangan la sedih, miza kan ada.. hehe..

Cikgu Norazimah said...

hahaha ! sangat comey !

Nies alhaQ said...

Hehe, kelakar nyaaa. Baca dah macam karangan bahasa melayu lak. Heee, keep it up! :)

Hafiza AizZawa said...

pandai mirza buat story pasal bambam.. comel nye kucing dia..

Dikna said...

Alahai cutenya ! :D geram nk gomoi. Mata dia mcm berkaca, nangis kot

Izzati Ghafur said...

alololo kesiannya...