4 March 2014

rock apa main bowling pakai skirt


hello!

hari tu masa hari ahad aku pegi tengok adik dekat plkn tapah,memang kalau hujung minggu selalu tak lekat dekat umah.ada je tempat nak pegi.penat jugak sebab dekat pukul 12 baru sampai umah.haiyoo.aku dengan family aku boleh dikatakan selalu jugak la main boling ni,lagi-lagi abah memang suka beno main bowling.banyak kali aku ajak tengok wayang.tak nak sebab nak main bowling..arggh!


ni time nak balik dah ni,nampak bas plkn...

nak kata tapah ke ipoh tak de jauh mana pun.aku main dekat ipoh parade.nak kata exited tak dela sangat.bhahaaa!bila masuk tu,macam malu pulak iolls nak pakai kasut bowling dengan skirt ni.padan muka dengan diri sendiri..sapa suh pakai skirt lagi.. 


gaya pro tu,mama i ^ ^


lepas tu bila dah pakai banyak kali tanya mama.."mama nampak lawak ke ija pakai ni"huhuu..yela semua main pakai selua aku sorang je pakai skirt.tapi aku telah ketepikan perasaan malu tu dan main tanpa pandang kiri kanan


kaki tu tak boleh blah sungguh 


main 4 game,memang tak larat dah aku ni..yang paling berkobar sekali abah la.tapi iolls selalu je dapat siket.tak tererr


cermin totoq


kami dating bertiga saje ^ ^,yang lain kan tak de dekat umah..heheheee


yang penting..walaupun pakai skirt tetap happy main dengan abah dengan mama dan...
rock apa main bowling pakai skirt!!

have a nice day ^^

12 comments:

Cik Puan said...

Alahaiii...mirza kacau daun lah..tak kasi chance mak ayah mirza dating..hihihi

Vee Tarleah Ricky said...

Okay ler tu, skali skala. Muehehe.

Muhammad Taufiq said...

Dah lama tak terjah sini, hari ni baru dapat terjah blog awk :)

Mohon singgah dan follow blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

HAJAR said...

Ini bukan rock, ini cool..haha.. :)

zazanizam said...

as salam mirza,
comey apa pkai skirt! untung dpt kuar date dgn mak ayah hehe.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

yang penting ada semangatkesukanan tu miza.. main bowling pun sejenis sukan juga kan.. hehe..

Niena Reen said...

Heheh, okey letew pakai skirt. Tak nampak pulak peliknya. Tapi kalau saya yang pakai memang hati tak kental. Kehkehkeh. XD

Bahrain said...

Pengalaman pertama dulu-dulu, bola jatuh ke belakang. hahaha

Wan Maruzen Wan Husain said...

dh lame akak tak pegang bola bowling nie...

Sweethoneybelle said...

hehehe comel je dye . . rock what ! hahahaha ;p

Sya Mimie said...

comel apa pakai skirt gitu.. :)

dilaella Ella said...

yang penting selesa apa yg kita pakai :)