21 March 2014

result : aku STPM adik aku SPM


in the name of Allah
assalamualaikum :)

tiba-tiba teringat balik zaman form 6 dulu..rindunya even tak sampai setahun pun aku tinggalkan alam form 6,tapi sumpah aku rindu gila kenangan masa form 6.memang banyak sangat kenagan manis.kenangan pahit?tak taw la ada ke tak de..hakhak.rasanya semuanya manis.to me ^ ^

fuhh!

sekarang rasa lega sangat sebab result stpm aku dah taw!gila kau cuak aku masa nak tgok result sendiri tu.tapi.......tak nak bagitaw dapat berapa..wahahaha!

cuma kita nak cakap pointer kita 3.00++ aje aje..hikhik.syukur gila rasanya sebab pointer lepas tiga.janji aku dapat sambung ijazah bulan sembilan nanti!insya Allah..aeh..cane u best tak?


alhamdulillah..senyum tanda hati lega:')


ni lepas ambik tengok result,yang hensem tu cikgu bm.kahkah..antara cikgu yang rapat dengan kitorang.ingat lagi masa kelas dulu cikgu tanya teka teki.cikgu kata siapa dapat jawab betul satu kelas cikgu belanja kfc.last2 dapat jawab.bhahaa!hambek...

ok dah cerita pasal aku...

nak cerita pasal SPM pulak..

besela kalau nak ambik result pagi tu mesti tak lalu makan.sama la macam adik aku sorang ni.nama nurul syarafina.family panggil nuoi..pagi-pagi tu kitorang kena siap terus pergi ipoh.sekolah adik aku.sbpi gopeng..dalam kereta senyap je semua.aku cam besela..layan lagu sambil pejam mata.hikhik

sampai je bukan dia nak ambik result dulu..pegi nya menyemabang dengan kawan..lama pulak tu.betuah..taw takutt..lepas tu ambik...alhamdulillah sekali lagi..dia dapat

8A dari sebelas subjek..

tapi masa tu bila dia datang dekat mama,benda pertama yang dia cakap dekat mama..

"mama,sori..jangan marah.."

dia risau sebab dia tak bagi mama straight A..its ok dik,8A tu dah okay.lepas tu,aku sembang dengan nuoi,"make sure lepas ni kena bagi ajim dapat straight A"..hadiah untuk mama..memang kitorang berharap sangat dengan adik aku yang last ni boleh dapat straight A..tanggungjawab kakak-kakak dia dah lepas dah..tinggal dia pulak.


ni la dia adik aku nuoi,gambar dia bila besar memang susah nak ambik..gambar time kecik pun jadila ^ ^

seronok sebenarnya tengok senyuman mama dengan abah ^_^

salam jumaat :)

18 comments:

munera sulaiman said...

Apa-apa pun tahniah Mirza. perjalanan adik masih panjang.. Jangan sia-siakan harapan keluarga. tata..

Siti Hajar said...

Tahniah untuk result STPM..
Sampai ucapan Tahniah untuk adik akak juga. :)

Lieya Yaya :) said...

tahniah :)

Ida Scripters said...

Tahniah semoga dapat melangkah ke hadapan dengan cerah dan mudah...

Farah Waheda Wahid said...

alhamdulillah dan tahniah buat kedua2 beradik ni... ^_^

Aisyah Az said...

Tahniah sis!!! hehe.. saya congrat's to ur lil sis too =)

Dikna said...

tahniah sis dan lil sis ! Huhu apa rahsia kak mirza belajar ?? pandai tu

Farah Annur said...

Tahniah awak..saya pun sama dgn awak,budak form 6 tapi saya tak dapat 3.00 pointer lah,kurang sikit dpd 3.memang banyak kenangan kan? huhu. jumpa awak di universiti.

Cik Puan said...

wahhhh...tahniah buat mirza dan adik nouii...Semoga terus berjaya dan membahagiakan mak ayah..

Aku Penghibur said...

wahh tahniah!! semoga terus berjaya

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alhamdulillah, tahniah kepada miza dan adik miza juga.. semoga miza terus success.. comel je adik miza tu.. :D

Muhammad Taufiq said...

Hi, Taufiq singgah sini ye :)

Jemput singgah blog Taufiq awksweetgitu.blogspot.com :)

Muhammad Taufiq said...

Hi, Taufiq singgah sini ye :)

Jemput singgah blog Taufiq awksweetgitu.blogspot.com :)

Sally Samsaiman said...

Semoga makin sukses lepas ni...welcome to University life! :)

Lyaa Suriany said...

tahniah mirza n adikkk.
cayok untuk lepas ni pulak.
study rjn2 ye dik

Hafiza AizZawa said...

tahniah.. buat mirza dan adik.. pandai2 semua.. jemput tuk support GA Fiza yer.. http://ourmemoria.blogspot.com/2014/03/cuti-cuti-give-away.html

mirza syazwina said...

wuhuhuu,tak de rahsia..
dah rezeki aganya ^_^

dilaella Ella said...

wah, tahniah buat mirza dan adik, moga sentiasa succsess :)