17 March 2014

pertama kali cash out dan cpuv :D


assalamualaikum :)

aduh maaf sebab lama tak jenguk blog kome kome semua!kang kalau aku minta maaf sebab tak update blog kang ada ke yang tunggu entry aku masaalahnye -_-..huahuahua..akceli hari ni dengan esok pun sibuk..ada hal kena settle..hikhik..tapi kalau aku ada masa aku jenguk okay ^ ^
lepas esok baru boleh fokus untuk belog betoi betoi..

hujung minggu baru ni pun dah tak ada kat umah..nanti kita update kenapa okay :D

jadi tadi bukak nuffnang,wahahaa..biasala setiap hari isenin wajib cek nuffnang dong...
kita lupa nak bagitaw,kita baru cash out nuffnang..tapi tak banyak mana pun,setakat nak beli baju gambar barbie boleh la..ekeke


terima kasih untuk semua yang sudi klik iklan dekat blog ni okay :)
tapi korang jangan risau kalau aku singgah blog korang tu aku akan klik iklan dekat blog tu, walaupun kadang2 telupa nak gtaw kat shoutbox..hikhik

so tadi bukak nuffnang,cek cpuv..seronok gila sebab ada dua cpuv melekat sepanjang ketiadaan aku..makin semangat rasannya..alhamdulillah..ni rezeki..ekeke :D


biala semua cpuv ni melekat lama sikit....boleh cepat banyak kan sikit duit aku..wakaka
baekla,aku nak kena buat keje dah sekarang ni,selamat kerja untuk semua..papai!



have a nice day :)


20 comments:

Syaza Raihanah said...

Tahniah. Banyaknya yang masih On going :D

Aisyah Az said...

wahh.. masyuknyaa.. hehe. smoga dimurahkan rezki selalu . n belanja ecah jgk =p ahaks.

msredcheesecake said...

alhamdulillah rezeki

Diya Hanun said...

waaahh..byknye cpuv.. ^_^

Mieya Atiera said...

Congrates. Murah rezeki :)

Shafinaz Aina said...

waahhh, bnyknye. aina x prnh dpat. belum rezeki lagi kot. :)

Wafa Cw said...

Kalau dah boleh cash kan maknanya banyak jugak lah tu... saya dapat baru dalam RM3.00 ajer... hahaha :D

Niena Reen said...

Wah... Tahniah akak! Dah boleh cash out tu kira okey leee!! :D

Al Kisah said...

uish masyuk

Teena Tna said...

Aku dah lama tak dapat cpuv. Hidup segan, mati tak mahu :(

Sobri Yaacob said...

tahniah..walaupun first time mlawat sini..
klik2 inti sbgai support..
slmat bkenalan tuan blog :P

Mazatul Muhamad said...

Alhamdulillah.. xpernah lagi cash out cpuv.. :)

Cik Puan said...

Alhamdulillah...merasa dah mirza...boleh dah shoping sakan..cila lah cik dapat cash out ne..meleleh dah air liuq cik....

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alhamdulillah.. tahniah miza.. :D

Norhasniza Khalid said...

alhamdulillah, syukur dear, mama klik university mirza ni..

Cikgu Norazimah said...

tahniah ! banyaknyer ! rezeki tu..

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Tahniah...rezeki yg masyukkk

Hafiza AizZawa said...

tahniah2.. rezeki sikit atau banyak tetap rezeki kan.. >_<

Bahrain said...

Banyak tu, memang masyula lepas ni.

nuranne (formerly simplyseoul) said...

i clicked some of your ads