28 March 2014

floral mask by dian pixy!


assalamualaikum :)

sekarang hujung minggu kan,memang elok bena la kalau nak memanjakan muka sambil tengok cite sinetron sambil makan kepek pisang manis.ekeke.selalu kalau beli mask yang jenis pakai buang tu rasa macam tak berbaloi kan,sebab boleh pakai sekali je..pastu harga dia tu boleh tahan mahal gak hehee.

tapi kalau jenis cair tu,picit sikit letak kat muka,pastu boleh tahan lama :')

satu mask yang lain dari yang lain.dengan bau lavender dan kaler purple g tu kauu.memang sesuai sangat dengan lelaki atau perempuan yang suka jaga muka.suka manjakan muka.mehh tengok..


floral mask ini adalah berwarna purple dan pakaging dia seksi seksi gitu.ekekee.yang paling penting bila pakai floral mask bila kita tarik tak rasa sakit pun.best kan!kekadang ada yang kita pakai sampai kerut-kerut muka,meleleh air mata sebab sakit ya rabbi...

menurut maklumat yang saya dapat..cewah..!

1)floral mask ini ada 7 bahan aktif iaitu vitamin A,B3,C,E,Q10,hyaluronic acid dan moisture complex)

2)sangat berkesan untuk menghapuskan bintik hitam dan kotoran degil dalam pori muka.

3)mask ni jugak dapat mengawal minyak pada kulit muka dan elakkan muka dari jerawat :)


see?memang rasa puas tahap gila babeng bila tengok lepas tarikkk....hebat kan..so jangan pikir lama sangat...beli terus je..hehee

kat mana nak beli?



pegi serbu cepat instagram ni.layanan nya sangat tip top!
pegi order cepat sebab sekarang tengah promotion sampai 31 haribulan ni je taw!
jauh bena harga dia lari sebelum promosi..so?
cepat sebelum promotion habis okay ^_^

have a nice day :)


6 comments:

Lieya Von Jay said...

wowo.. mcm best ja. tapi kak malaih nak beli sebab mula2 ja smgt pastu tggai cm tu ja ..

dilaella Ella said...

cantik warna mask ni mirza, nanti nak beli juga lah :)

Niena Reen said...

Wah bestnya bestnya kak mirza!! Nak jugak! :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. menarik tu ada warna dia.. rasa macam teringin nak beli juga la miza.. :D

mirza syazwina said...

beli la akak^_^
tengah promosi ni..hehee

nichi kiwachi said...

waaahh! mmg suke sgt ngn peel off mask . time nk buang tuh mmg feelings!!
nk beli tapi xde duit :(