19 February 2014

wordless wednesday : 2 tahun 3 hari


assalamualaikum :)

happy besday to you,
happy besday to you,
happy besday to kucing ku,
happy besday tu you!!!

mihmihmihh!yeaayy,dah tiga hari berlalu tapi hari ni baru aku teringat hari jadi kucing kesayangan baby booo bucuk bucuk aku ni.sori T-T.


ini la dia 2 tahun lepas,tak sangka sekarang dah gemuk chubby2 dah :')


kena kiss,muahaaa!tetap sabar layan tuan dia yang suka buli dia tak kira pagi petang siang malam :')



gedikkkk..!


sayang sangat kat dia!


muka control macho je tu,paling aku suka tengok part mata dia!melting yawwwsss!!




pernah masa aku balik kampung kat penang tiga hari,asek teringat kat dia.bukak fon cari gambar dia.bagi ilang rindu.wohohoo.nanti kalau kawen pindah rumah sendiri(berangan)dengan dia2 aku nak hangkut sama.lap u!!

masa dia 10 tahun aku dah 28 tahun dah.mungkin dah ada anak dua dah :3
waduhh!

have a nice day ^_^


9 comments:

Zamani Abe said...

agak dah! kena kiss dgn tuan dia!!

Zamani Abe said...

agak dah! kena kiss dgn tuan dia!!

Nadya Dyana said...

Cumelnya kucing heee

Farra Kikibum said...

comel si oren tu :)

Nurfatin Liyana said...

alolololo omey nyaaa <3 :)

Aisyah azizon said...

hahaha.. ingat dah kenapa ngn kucing tu. rupanya kena kissed. untung dapat tuan cenggini =) ahaks.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

happy birthday.. alolo.. comelnya dia kena kiss dengan mirza.. :D

Cik Puan said...

happy birthday...tak de kek ka mirza...hihiihih
cik tak ingat bila brthday kucim cik..sebab dah besar baru jumpa...

dilaella Ella said...

alolo comelnya.. geram tengok :)