23 February 2014

wedding hari tu :)


assalamualaikum :)

cerita macam dah lama sikit dah sebab bendanya jadi masa bulan satu hari tu tapi baru eden nak letak entry tu dalam belog eden ni.tak pela,bukan lama sangat pun.kihkih

aku pun dah tak ingat berapa hari bulan tapi masa hari jumaat tu,lepas mama dengan abah balik keje,settle semua benda terus gerak pegi kl,sampai pun dah malam.dalam pukul 11 macam tu,penat wa cakap lu,walaupun keje aku tido dengan layan lagu je dalam kete tu.bhahaa

dalam tandas kat petronas,pun boleh gak.ngeeee

walaupun dekat kl,tapi wedding ni dibuat dalam gotong-royong.boleh tahan penat jugak walaupun keje aku potong bawang je.memang gua respect dengan mak cik-makcik yang buat keje dari pagi tu.aku yang buat keje sikit ni pun dah lembik dah rasa.asyik pujuk mama jom la balik,nak tido.wuhuhuu.sekurang-kurangnya budaya gotong royong ni tak la lupus lagi.kan kan


pipi yang sangat padat dengan lemak,bhahaa.tu tengah potong bawang la tu sebab tu muka bukan main kerut lagi.pedih kot.semua yang ada kat situ semua menangis ikut turn!tapi aku yang mula-mula nagis.tskk T-T


cantik kan,tema untuk wedding kaler biru,buat dalam dewan besar camni macam tak sangka je buat dalam gotong royong


gua pun nak biru gak!


aku tengok pengantin ni pun dah berangan bila turn aku plak,hahaa.baru doploh taun gatai noo..pengantin laki tu la abang sedara gua,hikhik.dia kerja dekat bahagian kementerian tu kot.aku pun tak pasti,wuhuhuu..yang pengantin perempuan plak tengah ambik phd,sama cantik sama pandai :')


buah hati pengarang jantuh hamba :')


lepas sorang-sorang yang nak tangkap gambar dengan penagntin,memang meriah la,dengan kawan-kawan lagi..waaa..sonok nyaaa...hohohoo!


bila tengok gambar ni,aku tak tahu nak describe perasan aku masa tu,seronok ke,bengang ke,gembira ke,cam tak sesuai je muka tu.. -__-


pape pun best,walaupun sedikit penat.

terima ksih sudi baca^ ^

15 comments:

Normi Nieza said...

cantik la mirza nie..:)

Niena Reen said...

Cece, tak lama kak mirza puloks.. Kikikiki. :D Apa2pun baju last lawo! :D

dilaella Ella said...

cantiknya tema biru, gambar last tu comel :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

jarang akak dengar di KL kenduri kahwin buat gotong-royong.. memang terbaik la.. cantik warna tema biru.. miza pun cantik juga.. :D

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Nurfatin Liyana said...

tema biru putih.. cantik :)
sweet je awak berbaju biru ^_^

Aisyah azizon said...

akak comel laaa. hee. budaya brgotong rayong seyogianya harus disemarakan demi memastikan budaya tersebut berterusan . *ayat spm. muehehe

Sweethoneybelle said...

ololor comelnya mirza ni . .
bagusla kan budaya gotong royong ni still ada
mcm sis pon kenduri rumah hubby bulan 12 harituh buat gotong royong jugak
lepas habis kenduri haaa habuan la pengantin kena cuci periuk
tapi best coz suasana dya tu meriah
cepat la tak sbar tunggu nasik minya mirza pulak
hehehe :p

Cik Puan said...

cantik nyeeeeeeeeeeeeee pelamin tu...hahahhhaa...
ok mirza pon comei...mcm nak cubit je pp mirza tu..hahahhaa

Lieya Von Jay said...

amboi miza bukan main lagi bergaya sakan ye... haaaaaa mesti rasa nak kawen jugak kan.
biasa lah perasaan berbunga tu mesti ada punya kalao tgk org kawen :)

Sya Mimie said...

comelnya dia.. :)

selamat pengantin baru buat pengantin.. cantiknya pelamin dorang..
akk suka majlis yang time masak gotong royong..

liza said...

comey nya....

x pe insyaallah jodoh tu ada....sabar k.janji allah itu pasti.

liza said...

comey...

x pe insyaallah ada jodoh.janji allah itu pasti.

vitamin said...

comey....

x pe insyaallah ada jodoh.janji allah itu pasti

Tetamu Istimewa said...

Masa potong bawang tu, tak menangis ke? hehehe