3 February 2014

terpaksa

assalamualaikum :)

ya Allah,rindunya dengan blog aku ni..!rasanya nak dekat 2 minggu kot tak berblog.aku terpaksa private kan blog ni atas sebab yang memang tak dapat nak dielakkan.mula2 dulu aku gatal tangan kan main-main dengan blog ni.last-last haa hambik!hilang semua terus!

kalau aku tak private pun kalau korang bukak blog aku memang tak kan keluar pape.kosong..hahaa..tapi tak taw la korang perasan ke tak aku tak de...huhuuT-T..

tapi memang dah tenat dah blog aku.yang paling aku risau kalau follower aku hilang.mana nak cari..huhuu..tapi alhamdulillah.sekarang dah okay dah :).dengan ini aku akan stat blogwalking balik!rindu waa cakap luuu~

leganya......

have a nice day!

26 comments:

aini shahroni said...

Nasib baik kann..
huhuhu..

Farah Waheda Wahid said...

welcome back dear...

Mime MF said...

kenapa2? mst kes godek2 blog pastu hilang mcm2..huhu sbr jela..sy pun penah jd kes cmni..

Cik Puan said...

mirzaaaa....akhir nya awk muncul jugak...eiii...cik prasan lah awak takde...prasan sangat2...ingatkan awak dah padam blog ne...sobssssssssss :'(
seb baik dapat d pulihkan jugak blog ne kan...lahaiiiiiii...tu lah gatai tangan.. :P

Aku Penghibur said...

selamat kembali ^_^

p/s : harap dapat vote blog acik untuk favorite lifestyle blog di media social awards. cara-cara ada di blog acik

Al Kisah said...

nasib baik dapat recover..

Gee Lion said...

dah lama tak update! la ni baru nmpak batang idung ye cik mirza ye..
messing with codes ke cik mirza?

Niena Reen said...

Yey kak mirza is backkkkkk!!! Rindu dengan akak.. Perasan juga akak tak ada. Uish, bahaya tu boleh hilang semuanya. Nasib baik sekarang dah okey! Lain kali hati2 ya! :)

Norhasniza Khalid said...

hihi, padan lah mama tengok senyap je.. jaga-jaga tau lenkali.. :)

dilaella Ella said...

welcome back mirza :) patutlah senyap ja..

asha hana said...

hehe makin comel dah. :)

#dekat kak hana rindu tak? haha

mirza syazwina said...

heheee..lepas ni tak buat dah..rindunya kat cik!!

mirza syazwina said...

tula,fuhhh..memang nasib baik ^_^

mirza syazwina said...

thank you sis ^_^

mirza syazwina said...

haah..duk godek2..bukak blog tudiaa kosong..sobs!! nasib bek okay dah ;D

mirza syazwina said...

terima kaseh ^_^

mirza syazwina said...

tula..leganya..^_^

mirza syazwina said...

haah..ada masalah ngn codes sikit..memang sedih dah...skg ok dah :D

mirza syazwina said...

rindu jgak kat niena..wuhuhuu..baikla adik..len kali akak akan lebih berhati-hati ^_^

mirza syazwina said...

hilang tanpa khabar berita..hehee..ok mama! :D

mirza syazwina said...

thanks sis ^_^,hehee

mirza syazwina said...

hehee,makaseh akak..
mestila rindu ngan kak hana!mau nya tak ^_^

Hafiza AizZawa said...

Fiza akan singgah ke sini... welcome back... >_<

Cik Puan said...

rindu kat mirza yang omeyyyyyy jugakkk...hihiih

fatin hazirah said...

kann ? hari tu nak bw . terkejut jugak :'(
welcome back .
happy scroll down jumpa entry mirza hari ni :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak pun dah lebih 2 minggu tak berblog juga.. welcome back mirza..