14 February 2014

setelah sekian lama menuggu..akhirnya...


salam jumaat

tajuk macam apa lagi kan,tapi tak pe.yang aku nak bagitaw..dah lama aku tunggu cpuv cik nuffnang ni.hari2 bukak nuffnang tapi tak de satu pun cpuv yang on going.semua dah credit..last aku dapat masa bulan januari lepas,waaa..sedih kot T-T.

tapi hari ni aku bukak,alhamdulillah melekat sudah satu..^_^

ni cpuv aku yang ke 20,ingatkan cik nuff dah lupa kat aku..teheee

ni la rupa iklanya,nanti kalau korang nampak klik la ye,jangan tengok je..hehee..nanti bagitaw la kat kite..nanti kite klik korang punya plak.

okat set!

assalamualaikum :)

23 comments:

Norhasniza Khalid said...

baru nak bagi ke.. adui,, mama dah tukar komli dengan h12 ni...

Nadia Farhana Ismail said...

yaya datang singgah dan klik2 iklan di sini :D

Fiza Rahman said...

Tahniah. Dah lama tak dpt BE :-(

Fiza Rahman said...

popular ☺

msredcheesecake said...

waa.. alhamdulillah rezeki...

Cik Puan said...

yuhuuu...dah ade iklan baru...KLIK nuffnang mirza jugak :D

Mazatul Muhamad said...

Wah.. dah ade rezeki.. akak tahun ni langsung x melekat lagi.. agaknya cik nuffnang dah lupakan akak kot.. huhu

Normi Nieza said...

tahniah mirza..:)

Lieya Von Jay said...

kak pon dapat hikhik :)

Bahrain said...

ALHAMDULILLAH, rezeki tu. ;)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tahiah dapat lagi..

OhPanduan said...

Rezeki tu. Tahniah akak yea.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah mirza.. akak dah lama tak dapat cpuv baru..

Nadya Dyana said...

Woaaa tahniah^^

Jie Susanos said...

lama gk ea nk dpt..

Cikgu Norazimah said...

tahniah ! CN lama tak dpt..huhu

Al Kisah said...

ok laa tu..

Gee Lion said...

Langsung tak faham apa ni.. Apapun, tahniah ye cik Mirza.. =)

puteri airyn said...

Wah tahniah wina.. :)

Niena Reen said...

Wah, tahniah kak mirza! Happy letew! :D

dilaella Ella said...

tahniah mirza, bestnya dapat be :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

nuffnang tak suka blog akak kot sekarang ni.. hehe.. shoubox mirza dah takde ya? singgah klik2 tabung..

ezyra daniel said...

murah rezeki kan hehe