27 February 2014

kite dah tahu berenang dah ^ ^


assalamualaikum :)

kalau dulu masa kecik-kecik,kalau pegi mandi kolam ke..buat-buat macam berenang..padahal kaki cecah lantai duk jalan,tangan je action lebih..hihii..kelakaa.tapi bukan kecik-kecik je.dah besar pun buat lagi...

tapi stat tahun lepas,hujung tahun..pegi kolam renang satu keluarga..ada cikgu dekat situ tolong ajar..exited nya!lepas tu pulun la pegi jusco beli baju renang sorang satu..best nyer!!
nasib baik dekat kuala kangsar ni ada kolam renang,sapa datang kuala mai la datang sini..kihkih


tempat ni memang cantik,hijau-hijau gitu.baru sedap mata memandang.lagi satu tempat ni kalau hujung minggu tambah-tambah kalau cuti sekolah orang suka buat kenduri kawen kat sini.yela,tempat nya menarik.tepi kolam gitu.ye dak?



gambar google,hewhew.ni rasanya masa mula-mula dulu kot sebab tak de pokok lagi.sebelah sana tu ada kolam renang kanak-kanak tapi sekarang ni tengah baik pulih.

masa lepas empat hari belajar dengan cikgu tu,gua dah reti berenang.best gilerr tak taw nak cakap la!gua dah boleh berenang dari hujung kolam ke hujung kolam tanpa henti.cayalah!akhirnya!*terharu


"kiteww nak geww bewenang newww" hakhakkk *jadah

selalu aku pakai seluar renang tu je terus dengan baju tshirt dulu tapi tadi malas pulak nak tukar-tukar.panas doe.jadi lengang kangkung la aku dengan baju tu.macam baju muslimah jugak.


sedih idung masuk air..tipu-tipu

yang kat atas tu abah den,adik-adik den,mama den tangkap gambo

dari tak reti apa tu berenang,sekarang dah boleh berenang paling jauh 50 meter je.seronok sebab boleh jadi kurus.kahkah.lagi boleh usha lelaki hensem. bila kita berenang kita belajar cara kawal penafasan.sapa yang tak reti g..g la cuba!

have a nice day ^ ^



19 comments:

asha hana said...

ok lepas nie boleh ajar kak hana pulak. haha :P :P

Sweethoneybelle said...

alaaaa bestnyeee !! kak muni langsung tatahu berenang tao x . . kadang2 best tengok orang lain menyelam bagai . . kak muni just rendam kaki je . nak trun pun tempat cetek2 je . kalao nak tempat dalam kena ada pelampung n kena ada encik hubby kat sebelah tolong tengok2kan sebab sis penah lemas dekat sunway lagoon masa sekolah rendah dulu . tu yang kadang2 takut jugak tu . . kalah bebudak ni . . wahahahahaha :p

timm_bill said...

ala..besnya..timm xle brenang g..huhu..

Linda Ishak said...

Wah bestnya... Tahniah.. Tahniah...

Cik Puan said...

woooowww..dah pandai berenan ek...meh lawan dgn cik...kohkohkoh..
cik berenang tak timbuil2 dah. :P

Niena Reen said...

Bestnya! Meh le ajor saya kak! Teringin juga nak reti berenang. Lagipun berenang ni penting. :D

Norhasniza Khalid said...

hihih.. tu kartun tu sape tu.. oooooo.... dia ekk...

Hafiza AizZawa said...

Bagus la pandai berenang.. kalau belajar mmg boleh... bkn senang nk apungkan diri kan..

Farah Arina said...

bestnya belajar berenang. hehehe teringin ak belajar piano jugak xD

Farah Arina said...

*teringin nak

Cikgu Norazimah said...

seronoknya ! kiter tak tahu berenang .... huhuhu

Nurul Faiz said...

amboi... seronoknya dia. happy swimming dik :)

Gee Lion said...

Bestnyer.. Kat KL ni, celah manalah nak dapat kolam. Especially, kolam without boys.. Huk3..

Tetamu Istimewa said...

Baguslah, satu kelebihan untuk diri sendiri.

puteri airyn said...

Kak Erin pun pandai berenang.. nanti boleh lah kita berenang sesama kan.. Hehe .. Berenang bagus untuk kesihatan..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. bagus tu miza.. akak je yang tak reti berenang tanpa jaket.. hehe.. padahal masa akak belajar dulu ada belajar asas berenang sebab akak ambil bidang perikanan kena turun ke laut..

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam, salam ukhuwah dan salam ziarah dari Bunda...

Sya Mimie said...

waaaa, bestnya pandai berenang.. :)

dilaella Ella said...

bestnya, akak tak pandai berenang hehe..