13 January 2014

selfie:)

assalamualaikum :)

wuutwuutt!!!































tolong jangan nyampah okay :')

dalam adik-baradik aku,aku la paling suka berselfie.kalau dalam fon mama penuh gambar aku sampai mama cakap "dah dah le tu.."hahaaa :p.

kira okay la ni kan suka berselfie dari suka mengusha anak teruna orang,ehh??.owh,tadi dengar radio era,doktor fazli kata tak pe berselfie tapi kena selitkan pape fakta yang baik sekali.ok,fakta aku adalah dengan berselfie dapat membuatkan aku seronok dan ceria.bukan kah itu bagus??
teheee^ ^

yang kat atas tu saje je main makeup tak jadi..wuhuu..*saja nak gitaw*

have a nice day :)

12 comments:

Nurul Farahizzati said...

byknya dy selfie.. ok la tu.. kalo saya, pecah skrin hp tu kan.. hahaha..

Norhasniza Khalid said...

masih mama konfius, apakah makna selfie itu...? hihihiihhi.....

Cik Puan said...

amboi....full memori dik oiiii...
same lah dgn ipar cik ne..mane2 hp ade je muke nye..kemain seronok sangat die berselfie.tak cukup satu hp..die bantai hp orang lagik..hahahhaa

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya mirza.. yang penting mirza ceria selalu.. :D

siti zawiah said...

comel laa.. :D

dilaella Ella said...

comel mirza..cantiknya mata tu ;)

Sya Mimie said...

comelnya dia.. suka akk tgk..

mirza syazwina said...

selfie tu maksudnya tangkap gambar sendiri mama..tehee ^_^

Suana Zhar said...

moh join...hadiah tiptop! http://suanazhar.blogspot.com/2014/01/giveaway-2014.html

asha hana said...

hahaha comel la yank. kak hana pon suka jugak berselfie nie . :)

Nurul said...

Comey adik mirza berselfie....

Salam perkenalan ^__^

Lieya Von Jay said...

hamboi2 sakan nya dia berselfie yerrrr,,, :) tapi selfie ni macam boleh ilang kan stress kan ?>