9 January 2014

malaysian grumpy cat ^ ^

assalamualaikum :)

hari ni kita bercakap pasal kucing pulak,bagi peminat kucing aku rasa mesti taw siapakah grumpy cat!.kalau tak taw anda bukan peminat kucing yang sejati..buahahaaa.






















alolooo,masyam nye mukee...teheee ^ ^

ni la grumpy cat tu,sebab apa bagi nama grumpy..sebab muka dia yang masam je,monyok je..hahaa..pape pun comel sangat!

tapi bukan tu yang aku nak cakap sekarang...tengok ni

























ni kucing jiran depan rumah aku,tengok muka dia macam grumpy cat kan.hahaaa!.cuma dia kecik sikit dari grumpy cat.

ni masa aku nak bagi kucing aku makan pagi tadi,dia pun join samala ^ ^.
kalau dulu susah nak rapat ngan dia,nak pegang pun susah tapi sebab selalu jugak la dia makan kat rumah aku,dah ok dah,senang je nak pegang :)

























dia ni beranak kecik,manja jugak tapi muka dia buat aku nak tegelak..garang sangat muka nya..hehee..tapi comel kan ^ ^. i call her malaysian grumpy cat

























mimit muka dia tak pernah berubah,macam tu jugak..pape pun tetap cute!!!

salam khamis!have a nice day:)


13 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

garangnya muka.. anak-anak dia muka garang macam tu juga ke mirza?

Niena Reen said...

Garangnya muka.. Kalah saya! Hahahah! :D

Azhafizah Md Nor said...

comel grumpy cat ni :)

Cik Puan said...

muke kemain garang..tapi sebenarnye manje melebey-lebey...hahahhaaa

Farra Kikibum said...

muka garang ,senyum sikit..haha..

Norhasniza Khalid said...

amboi, garang.. takut..

Hafiza AizZawa said...

kiut... muka tak da senyum punya.. hehe..

asha hana said...

amboi garangnya muka. hahaha :D

Sya Mimie said...

asslmkm dik.. =)
alahai.. comelnya.. bukan kemain garang muka tu... babap kang..haha

dilaella Ella said...

garangnya muka dia, tapi comel :)

fatin hazirah said...

pelanduk dua serupa ni :D
hihi . tarik misaii tu :) muehhehehe

mirza syazwina said...

sori lambat balas akak,tak taw la akak..mungkin tak garang camtu jugak..comei aje..hehee

Mime MF said...

haha lebih kurg la muka depa..cuma grumpy cat yg ori lebih masam muka dia...hehe tp ttp cute..