11 January 2014

kisah exam mama abah

assalmualaikum :)

kalau semua nak tahu mama dengan abah aku still belajar lagi dekat upsi,so hari khamis lepas pegi tanjung malim sebab ada exam.aku kena ikut sekali dan sebab tu la terbantut aku nak blogwalking..hehee

aku suka tengok bila mama dengan abah nak exam mesti dua-dua kelam kabut sebab tak study,hahaa,dalam kereta mama dengar balik apa yang mama baca sebab rakam.senang sikit kan.lepas tu cakap kat abah "paham tak??".aku yang duk kat belakang ni senyum je sorang-sorang.haiishh,comel la mama abah aku ni..hahaa

masa kat hotel semalam, abah dah diulit mimpi dah.aku dengan mama je yang stay sebab aku terang kan kat mama apa yang mama tak paham.tu pun sebab aku ada belajar masa form 6.dan yang seronoknya keluar pulak tu!!sekali dengan contoh aku bagi..sebijik keluar..seronok la gelak-gelak mama abah aku ni..teheee^_^.

tapi bila dalam hotel mama ngan abah aku study aku relax je..tido,baring-baring..abah pun cakap..

"aihhh,bestnya jadi ija..boleh baring tak yah study..ni nak tido pun tak lena,bagun baca tak masuk,tido balik,bagun lagi baca tak masuk tido balik...hahaa"

bila dah habis exam cek jawapan dalam kereta,bila sorang betul sorang salah..haa mulalaa duk geram..hehee.

okla..saja je aku story sikit pasal mama dengan abah.sekarang masing-masing dah lega sebab exam dah habis..boleh tido lena abah kata ^_^

masa nak balik tadi

selamat malam

salam ahad :)


13 comments:

Niena Reen said...

Hihiks, cutenya mama abah kak mirza! Seronok lah kalau suami isteri sama2 nak exam, sama2 study! Baru semangat! :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

mak dan ayah mirza cikgu ya? bagus betul support mak dan ayah nak exam.. :D

fatin hazirah said...

wahh bestnye :)
sweet sangat :))
hihi :*

Aisyah azizon said...

woot woot, so sweettt. <3

Normi Nieza said...

hope result diaorang gempaklah..:)

Hafiza AizZawa said...

cm mn yer.. tak dpt bayang pulak kalau mak dah abah Fiza study.. hehe..

Mime MF said...

sweet giler parents awak...hehe dua2 study sama2..hehe

asha hana said...

sweet je. :) :)

#kak hana pown nak jugak mcm nie. haha gud luck utk mirza sekeluarga :)

Gee Lion said...

alahai sweetnya mama & abah cik mirza nih.. teringin jugak dpt suami yg harungi exam sama-2 nih. lebih memahami gayanyer.. hehe :)

mujahidah maisarah said...

eheee..comelnya
diorg amek apa?
phd? master?

Cik Puan said...

best jugak kan bile same2 study..lagi2 bile anak2 dah beso..anak lagi yang dok terangkan kat mama ayah macam mirza ne..lagi sweet tauu

mirza syazwina said...

aeh,tak la dua2 bukan..ijazah je..cikgu dulu kan takat diploma je..hehee ^_^

Sya Mimie said...

cutenya parent awak dik.. :) belajar bersama ye..

comelnya dia..