19 January 2014

KEJAM!!


assalamualaikum



tak mampu nak kata apa bila tengok gambar ni
tunggu sajala balasan dari Allah!!

14 comments:

Teena Tna said...

$!?&@);# !!!

dilaella Ella said...

ya Allah kejamnya, kesian kucing tu dibuat begitu. :'(

Gee Lion said...

ya Allah.. giler ke hape sape yg buat jenayah ni?
kejamnya.. ya Allah.. )':

Normi Nieza said...

ya Allah...knapa kejam sgt org tu...huhu

Cik Puan said...

Ya Allah!!!
kejam nye...ne sape punye keje ne mirza?tak sanggup cik tengok..nak nangesssssss T,T

Bahrain said...

Apalah salah kucing tu sampai kena bakar macam itu.

fatin hazirah said...

kejam sangat .
tak sanggup nak tengok :'(
dunia dah tunggang langgang .
orang yang tadak hati perasaan ja sanggup buat macam tu :'(

sedangkan serangga berbahaya pun tak boleh dibunuh dengan api .
inikan pula haiwan kesayangan nabi .
astaghfirullahala'zim

Trish Natasha said...

kenapa sampai perlu bakar? Huhuhuhu

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

kejamnya.. semoga diberi pembalasan yang setimpal oleh Allah.. boleh pula dia rakamkan sendiri gambar tu.. :(

Hafiza AizZawa said...

jahatnye... sampai hati.. ngk la balasan nye nnt...

Mazatul Muhamad said...

Masya-Allah.. Apa masalah dia ni?

Nurul said...

Kejam2... siapalah tu... siannya kucing tu...

Ida Scripters said...

MasyaAllah.... dia bakar kucing tu... apa pasal kejam sangat?

asha hana said...

mereka tak pernah tahu. kalau kita buat kebaikan pada binatang nak2 kucing kesayangan nabi. masa dekat akhirat nanti dia yang akan mendoakan kita. kalau sebaliknya? biarkan ALLAH blas. :')