18 January 2014

kawaii oh kawaii~~


assalamualaikum :)

sebelum melabuhkan badan di atas katil empuk dalam bilik.sudila sebarang dua untuk menulis memalam buta sambil ditemani oleh cerita kapten boleh di astro ceria.intro yang tak perlu untuk diceritakan sebenarnya.wuwuwuu..oh ye!ntah kenapa saat dan ketika ini saya minat pulak pasal benda yang boleh dicakap comel ni..

bukan saja barang tapi gambar pun telah menjadi mangsa kawaii saya.tadi sempat juga saya search dekat youtube maksud kawaii tu apa sebenarnya.kawaii maksudnya comel tapi kowai maksudnya menakutkan.sila catit ya murid sekalian..wiwiwiwiii ^ ^



benda-benda ni semua saya akan buat masa bosan ataupun dalam kereta.best apa duk melayan benda ni sambil dengar lagu we cant stop cover by boyce avenue bukan twerking cyrus.lepas dah siap tu print pakai photo paper.dan sudahnya mama saya yang memuji-memuji kecomelan gambar itu.kesimpulannya bangga lah saya.



dua gambar di atas kawan saya yang bagi.mungkin sebab saya ni fanatik dengan kucing jadi dia bagi gambar itu kemudian saya edit dan jadilah macam tu.silalah paham apa yang saya terang.


muka yang purak-purak terkejut padahal di depan hanya ada almari putih yang hampir mencecah siling.asalkan selfie.apa-apa pun boleh kan..


gambar yang paling tak boleh belah.akan buatkan saya senyum sorang-sorang kerana.......................................................(sila isikan tempat kosong)


sila tunduk hormat kepada sang raja yang tersipu-sipu malu sambil bermuka ketat.


yang ni pula gambar di tanjung dawai kedah.masa saya tengah makan tangkap la gambar ni sambil diperhatikan oleh satu keluarga buaya pink yang tinggal di laut.

buaya tinggal kat laut?? -__-

owh ye..semuanya saya edit dekat girlscamera :D.namanya pun dah tunjukkan kekawainnya..kihkihkih.oklah,lappy kata pergi katil kata mari..perasan tak saya gunakan kata ganti nama diri saya dalam entry ini.terasa kawaii puleee..hukhuk

have a nice day^^


14 comments:

Mazni Munawar said...

hahah nice. memang kawaii :p kalau edit kat cymera pun comel jugak ^^

Cik Puan said...

ehh.....mirza tak salah letak ke yang boya pink tu...kawai ke????muke ganazzzz jaeeeeee........mane part kawaiiii nye..tak nampak pon..hahhaha

Gee Lion said...

ada-ada je cik mirza ni mengedit. naya kat kucing tu. walaupun comel.. hehe..

mirza syazwina said...

ganas tapi comell..hahaa :p

dilaella Ella said...

semua kawai :)

Aisyah azizon said...

kawaaiiiii kawaiiii .. gwiyomi smua ada. pndai uols edit.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

buaya pink tu tengah bermandi manda.. hati-hati tu mirza.. geram tengok miaw tu, comel je.. :D

mujahidah maisarah said...

kawai/ kowai bahasa jepun. ehee

Mime MF said...

sgt kawaii!!!hehe >.<

Niena Reen said...

Memang kawaii!! :D Suka tengok...

Norhasniza Khalid said...

kesian si kucing, kena dikawaikan..

fatin hazirah said...

kawaii ~
comel comel

Lieya Von Jay said...

amboi2 .. mood happy ja entry ni :)

asha hana said...

kawai kawai kawai kawaiii adik akak nie. haha semua kawai. :)