8 January 2014

kalau sudi bacala ^ ^

assalamulaikum:)

tajuk blog yang paling rendah diri.........

alamak!maafla kepada semua ya,lama sangat la rasanya tak blogwalking.jangan marah kite,huwaa!!!!<-------melebih pulak -____-.

jadi sebelum ni aku jarang sikit nak menengok blog,huhuu.hujung minggu lepas pun dah tak da kat rumah.ada hal sikit,mana sempat je,tu pun beberapa hari lepas.sadiss T-T.insyAllah,malam ni saya nak singgah kat teratak anda semua.hehee.serius rindu nak blogwalking ^ ^.

.......................

fuhh..sekarang penat sebabnya baru lepas masak!padahal dah sejam berlalu.jangan la tak caye sedih kite taw..hehee.tu sebabnya aku dah jadi "anak tunggal" sekarang ni.adik aku ada kat plkn,ada kat asrama,kak pulak kat uk.atas sebab itula aku je jadi anak manja mama ngan abah sekarang.muahahaa

so,oleh sebab aku sekarang duk melangut je jadi tugas akula masak untuk tengah hari untuk kami sekeluarga makan lepas mama dengan abah balik keje ^_^.

























tadi lepas bagi kucing sarapan,konon..relax relax yang lama pastu teringat kena masak,yang ni jela yang bertandang dekat dalam otak aku.owh!sambal telur tu feveret abah tapi berminyak sikit,telebih minyak..huhuuu :3aku masak ni stat pukul satu sampai 1.30.setengah jam..kira kejayaan la bagi aku..nangis jap..tskk!!

























yang ni pulak yang hari tu,dua jenis lauk je.jadila untuk makan 3 orang,yang kat atas tu aku punya...^ ^.mama dengan abah ingatkan aku masak lauk kurma tapi ni masak lemak sebenarnya..korang pun ingat macam tu ae?? T-T

oklah,bosan pulak entry kali ni :p

nah,untuk sapa yang rindu aku..wuhuhuu

have a nice day

13 comments:

Normi Nieza said...

eh..dah lulus masak..dah blh kawen org tua kata..hihik

Cik Puan said...

untung lah sape beristerikan mirza ne..dah lah comei..pandai masak lagi tu...dah tu..rajin lagi..ecehecehhh....

cik yaya said...

sedapnya..rindu nak masak, rindu masakan mak..sabar je besok je dah balik kampung..

Hafiza AizZawa said...

bulatnye mata.. hehe... menu simple jer tp sedap.. alhamdullilah ada juga rezeki untuk isi perut kan...

asha hana said...

kak hana pown ingat kurma la yank. hehe bulatnya mata. rindu la pada awak :)

Gee Lion said...

pandai awak masak.. cantik pulak tu.. ha.. dah cukup pakej dah nih.. hehe.. =)

Ema Hafizan said...

memanggg rinduuu sgttt kat mirzaaa yg cute niiii ^_^ sama la aktiviti kita duk rumah, masak tengahhari tuk adik2 yang pulang kerumah... huhu

Cikk Mira said...

sakit hati sy dengan anda >.< huwaaa... sedap tuh mirzaa masak . rindu rumahh . kawe ore kelate . bljr kt luar . mkn kat sini asyik mamak je =.= Bosan . Bukan sedap sangat . huuuu . Mirza berjaya buat sy nk balik n makan kt umahh . sedap2 . nyum :)

Niena Reen said...

Wah, seronok parents kak mirza tengok anak dorang dah pandai masak. Ekekeke.. A'ah la ingatkan kurma juga tadi tu. Tapi okey letew! :D

Sya Mimie said...

pndai la dia masak.. =)
mesti sedap tu kan..naik lapar pula akk tengok..

dilaella Ella said...

sedapnya..lapar pula hehe. rajin mirza masak, mesti mak dan abah mirza senang hati bila blk rumah dah sedia makanan kat atas meja :)

fatin hazirah said...

untung laa laki mirza ni :)
hihi . ehem dah ada calon ? muehehehe :)
LULUS dah ni kalau nak kawen :3

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

pandai mirza masak.. sedap semua menu tu.. :D