13 December 2013

yang ni nampak berisi sikit

assalmualaikum :)

dalam adik-beradik aku,ternyata sudah terang lagi bersuluh aku yang paling besau sekali.tapi masa kecik dulu aku yang nampak agak kurus banding yang lain.apakah ini!aku telah mengikut genetik abah lebih.kuat makan dan segala-galanya kuat.mihmihmih

selalu kalau jumpa kawan mama je..

kawan mama : eh.mana satu sulung ni?
mama : yang kecik ni kakak nye
kawan mama :la...besar adik dari kakak,hahahaa
aku : -_______________________- *senyum kelat































belakang tu adik aku yang tak reti dengar cakap,suka sangat buat kakak dia marah,haiissh!T-T .amacam muka memang berisi taw.

kali pertama dan itulah yang terakhir aku diet masa form 3 dulu,itu pun sebab cikgu suruh.wahahaa!masuk tournament taekwondo nya pasai.turun 5 kilo dalam sebulan.masa tu duk asrama boleh la,mana ada godaan,tido pun tak boleh lebih..cukup time je gerak sana sini...

tak pela,ada makcik tu cakap.tak pe berisi pun sihat..yang penting berisi comei jugak.bhahaa!i likee you makcik,muahhxx!!

have a nice day :)


14 comments:

Niena Reen said...

Sama lah dengan saya. Jumpa kawan2 parents ke or saudara2 yang lama tak jumpa ke mesti tanya 'ni form berapa?' 'form 2..' 'form 2? ingatkan form 3...' Aih, sentap iolls.. >.< Senyum kelat aja lah macam akak.. Ahaha..

Cik Puan said...

berisi sikit tak pe dik,jangan berisi banyak mcm cik ne hahhh.....hahahhahaaa

asha hana said...

hahaha berisi tanda hati tengah bahagia. kan3? :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comel berisi sikit.. baby face gitu.. anak saudara akak ada dua perempuan.. boleh pula orang kata adik dia yang umur 18 tahun tu kakaknya, padahal kakaknya dah pun umur 21.. yang umur 18 tahun tu badannya tinggi dan tegap..

Lieya Von Jay said...

berisi tapi tetap hotstuff ,, ^_^

Hafiza AizZawa said...

berisi kat muka npk kiut... gheee....

Shakira Pathi said...

Comel ape, janji sihat tak sakit :)

ezyra daniel said...

comel je korang adik beradik hehe..
done klik churp2

dilaella Ella said...

biar berisi sikit janji tetap comel dan sihat. :)

Nur Madihah said...

hai, awak ditag ^_^
http://madihahdaisy.blogspot.com/2013/12/giveaway-giga-join-win-by-wanie-putri.html

fatin hazirah said...

comel comel .
chubby sekali sekala je kan ?

Mazatul Muhamad said...

Chubby tu comey.. no worries

Mime MF said...

berisi? comel apa..haha ayat sedapkan hati sendiri...TT_TT

Atika Baharudin said...

eh comel dah tuuu chubby. don't worry be happy je. hahah :)