24 December 2013

what da??


assalamualaikum !

lihatlah gambar di bawah yang menceritakan segalanya...
































tudiaaa...orang buat suh duk dalam,habeh dapat kat dia hancuss segalanya.boleh pulak buat muka lekk je duk atas tu..si debab ni memangla T-T.banyak je pot dia.jap atas meja,jap bawah meja,jap tepi pintu,ikut sedap ajee..aiihhss~~

sekian..


11 comments:

timm_bill said...

comel n gedikkss..haha!

Norhasniza Khalid said...

hihi, rabun kerr meow tu?

Hafiza AizZawa said...

hehe.. nie umah dia yg mirza buat hari tu kan... habis jahanam semua.. hehe..

Normi Nieza said...

alolo..tomeinya dia..:)

Bahrain said...

kucing suka pejam mata konon minta simpati latu..haha

Lieya Von Jay said...

harharhar... suka hati dia je kan,.. ingat spek mata betoi .. kak ada amek gambaq totoi pakai spek mata kak tapi xsempat nak sharing2 lagi hehehee

Cik Puan said...

hahahahaaa...hancus..ape boleh buat lah..tuan nye kene buat yang lebey kukuh lagi lah klu macm ne ye mirza...

asha hana said...

comel2. haha :D

dilaella Ella said...

comel dan nakal..kena buat rumah baru lagi lah nampaknya hehe :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alahai coelnya dia.. :D

Liza Izara Fazriel Fahmi said...

comel gila haha... suka la tgok kucing tp takut nak pegang hehe