27 December 2013

romantik rasulullah


assalammualaikum :)

satu saat ketika baginda hendak menunaikan solat malam.baginda mendekati isterinya aisyah sehingga Aisyah berkata:

"di tengah malam baginda mendekatiku" 

"ketika kulitnya bersentuhan dengan kulitku baginda berbisik.."

"wahai Aisyah,izinkan aku untuk beribadah dengan tuhanku"

pada izin rasulullah itula tergambar kecintaan dan penghormatan baginda terhadap isterinya.























itu baru sikit menunjukkan kecintaan baginda,subhanallah,walaupun sibuk dalam menyampaikan dakwahnya,baginda tak pernah lupa untuk jaga hubungan dengan isteri-isterinya.romantiknya baginda.mahu suami macam ni jugak lah :')

selamat berhujung minggu^ ^


12 comments:

Cik Puan said...

SubahanAllah...romantik nye rasulullah...susah nak cari somi mcm ne mirza..susah sangat..

Norhasniza Khalid said...

tak terlawan dengan keperibadian indah Baginda s.a.w dengan kita manusia biasa ni... contohilah Baginda s.a.w

Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

Akeyla Azmi said...

Huhuhu siapa je taknah cemni hiihi

Niena Reen said...

Betul2 romantik! Beruntungnya para ummul mukminin yang terpilih jadi isteri baginda... :)

asha hana said...

ya ALLAH. bahagianya kalau ada suami yang ikut sunnah baginda. pasti rumah tangga terjalin sehingga ke syurga. tapi satu dalam seribu sayang. :')

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. romantiknya baginda rasulullah saw.. bagus perkongsian ini.. :D

dilaella Ella said...

SubhanAllah, sweet sangat..:)

Gee Lion said...

InshaAllah kalau kita cukup menjaga peribadi & ibadah kita, pon akan dikurniakan dgn lelaki yg menjaga peribadi & ibadah dia.. mencontohi Rasulullah juga.. ^^

Lieya Von Jay said...

so so sweet ^_^

Shakira Pathi said...

romantikye :')

Mime MF said...

sememangnya romantik...^^

ezyra daniel said...

zyra pon nak sangat dapat jdoh drpd kalangan yg baik2^^