1 January 2014

perihal 2k14 : surat sayang untuk semua


assalamualaikum :)

sebelum menulis entry ni,saya nak memohon maaf kalau tak menjengah blog anda.huhuu.yang mana sempat je saya terjah.bukan tak ingat ke apa.tapi sebab selalu kelua dengan family so tak da masa nak blogwalking.kejap lagi pun nak keluar juga ni.insyAllah akan diterjah sorang-sorang..jangan risau^ ^

....................................................................


kepada mereka yang saya sayang : 

masuk tahun baru ni bermaksud umur pun dah makin meningkat dan aku tahun ni tak de la belasan tahun dah..dah masuk 20,rasa macam dah matang sangat la plak.hehee.ingat lagi dulu-dulu pakai tudung pun tak reti.bila tengok gambar sekolah rendah,mak aii pasai pa selekeh sangat ni -__-.

tapi.....

kini aku telah menjadi seorang gadis yang insyAllah sentiasa berusaha untuk menjadi terbaik untuk diri sendiri dan keluarga

Alhamdulillah,mama dan abah dah menjaga aku sampai aku jadi "sihat" macam sekarang.miahahaa!bila nak diet oooiii...walaupun selalu kena bebel sebab bilik bersepah.tak pe tak kisah.tu semua untuk kebaikan bila kawen nanti..teeheee.walaupun selalu perang mulut dengan adik tapi seminit lepas tu baik balik.inila orang kata adik-beradik :)

mereka memang sentiasa sweet ^ ^


lagi satu,seperti yang semua taw aku adalah bekas pelajar tingkatan enam di SMK,Clifford kuala kangsar.walaupun aku pernah memberontak sebab tak nak masuk form 6.tak standard orang kata kan tapi aku bersyukur sangat sebab Allah tempatkan jugak aku di situ :')

kat sana,aku dapat ramai kawan-kawan yang selalu buat aku gelak samapai tegang perut T-T. kawan masa senang dan susah.semua hensem semua cantik :)

the best combination!haiiyakk!

sentiasa di dalam memori :')

apa yang penting,tahun 2013 banyak menyimpan kenagan yang manis dalam hidup aku.owh ya!lagi satu terlupa pulak.kawan-kawan blogger yang lain kak hana kiut,mama,kak aiza,sis dila,kak lieya,dik niena dan tak lupa juga cik ^ ^.yang mana aku terlepas pandang tu maaf ye.sesungguhnya anda semua membuat kan saya seronok dalam berbelog :)

selamat tahun 2k14 untuk semua!semoga azam masing-masing tercapai untuk tahun ini.aku ada dua azam besar yang aku nak capai tahun.aku akan merealisasikannya!!yeaahh!teheee ^_^.

have a nice day

19 comments:

Gee Lion said...

selamat tahun baru jugak cik mirza.. semoga tahun ini lebih baik berbanding sebelumnya.. ^^

Normi Nieza said...

selamat tahun baru mirza..:)

Shakira Pathi said...

Amboi cheek bone dia kemain hehe :p
Selamat tahun baru juga Mirza!!

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

selamat tahun baru 2014 mirza.. dah masuk 2 siri usia.. akak pula masuk 3 siri.. semoga selalu bermuhasabah serta memperbaiki diri.. insya-Allah.. semoga adik success selalu.. terharu sebut nama akak, patut la akak tersedak tadi.. hihi.. gurau je..

Aku Penghibur said...

semoga menjadi anak yang baik dan di rahmati Allah

Aisyah azizon said...

hee. comel sangat yg first pic tu. hAPPy new year !

Niena Reen said...

Selamat tahun baru kak mirza! Moga tercapai segala azam! :D

asha hana said...

haha kemain kak hana kiut lg yank. in sha ALLAH. semoga tahun nie tahun yang kita sentiasa mendapat barakah dariNYA. semoga tercapai impian awak tu dear :)

Aida Ismail said...

Happy New Year dik! ^^ Moga menjadi insan yang berguna kepada agama, bangsa dan negara. Muehehe~ ;p

Mime MF said...

selamat thn baru..moga tahun baru ni membawa beribu rahmat & kegembiraan..InsyaALLAH...

dilaella Ella said...

selamat tahun baru mirza, moga tahun ni lebih baik dari tahun lalu dan tercapai segala azam :)

Cik Puan said...

semoga ape yang di azamkan tercapai yae mirza...

cik pon nak say tq jugak lah sebab mirza pon menceriakan blog cik..tanpa korang sape lah cik..kan..kan..kan...

Norhasniza Khalid said...

selamat tahun baru dear.. comel awak.. hihi

ezyra daniel said...

happy new year too...btw sweet nye parents awak...pandai ayah awak posing hehe

Dayat Lucas said...

happy new year and nice picture...dayat suka sngt :) :) :) winkwink

Akeyla Azmi said...

Woot woot cantik gila woooo huhuhu

aswadz said...

eh, form 6 kat clifford kuala kangsar ke? org kuala la nih? jarang dapat jumpa blogger sekampung. hehehe...

Hafiza AizZawa said...

selamat tahun baru 2014 mirza.. comel nye tuan blog nie...

Lieya Von Jay said...

eh macam mana boleh miss entry ni ? tq sebab mention nama akak ... happy new year utk mirza. akak harap mirza akan sentiasa sukses dalam hidup .. 20 is just a number yang penting young at heart .. ^_^