20 December 2013

kemanjaanku

assalamualaikum

di penghulu segala hari ni aku hanya nak tulis sebuah entry yang pendek aja.sekarang ni ada sekor je anak kucing dekat rumah.yang lain..hmmm...jadi dia la satu-satunya yang  jadi perhatian aku sekarang.sebabnya dah tak da adik-beradik lain.tak mau plak yang satu ni rasa sunyi.nanti sakit pulak.

yang ni selalu aku bawak tido dalam rumah,saje je..sebab duk sorang2 je kan bila mak dia habis bagi susu.dah stat main dan sikit2.pandai gigit jari orang.maklumla budak baru tumbuh gigi camniela..hehee ^ ^

selimut pink ni feveret dia,kalau letak atas kain lain tak mau tido..duk termenung je.tapi kalau letak atas selimut tu terus mata pejam tido lena sungguh,sampaikan aku tak berselimut malam-malam  semata2 nak bagi dia tido lena.apa saja untuk kemanjaanku :').suka sangat tengok dia tido :D

salam jumaat semua!

p/s:jangan guna flash kalau ambil gambar kucing sebab boleh rosakkan saraf mereka dan bawa maut,ingat ye sayang-sayang

10 comments:

Hafiza AizZawa said...

comelnye.. pro betul cara ambil gambar...

Norhasniza Khalid said...

auwww.. so cute...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya.. lena betul dia tidur :D

ezyra daniel said...

lahaii terselit dia kat dalam selimut pink tu hehehe...
isi tabung sini jap^^

asha hana said...

comelnya sayang tidur. huhu meh kawan dengan kitty2 kak hana nak? :)

mirza syazwina said...

boleh kak hana..kitty kita jadi BFF nanti..hehee ^_^

dilaella Ella said...

comel je dia tidur.. :)

Lieya Von Jay said...

alahai kiut miut sungguh la si kecik ni.. ^_^

Hidayatul Afzam said...

hihi..suke tengok kucing tu tido..comel :)

Cik Puan said...

alolololo...comei je..
ehhh ta boleh gune flash ke..baru cik tahu.tq info nye..