1 December 2013

fening melayan kekasih hati

asslamualaikum :)

tengah frust menongeng ni,sampai hati kekasih hati kite tak mau layan kite tadi,buat tak taw je..nak suap minum pun tak mau,paling muka je,huwaa!!sampai hati buat kite macam ni. pastu asyik nak cubit muka kita je.dah la sakit!tak sayang kite le tu :(

_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

inila kekasih hati kite tu! :3

kalau tidak budak ni duduk sebelah rumah je,boleh pergi tengok hari-hari,tapi dah pindah dah..baru je,tak la jauh cuma buka sebelah rumah..huwaa!.sedih la..dulu mesti datang je rumah budak kiut ni,aishh :(.

masa tu nak pergi melawat adik yang tengah spm dekat ipoh,disebabkan kerinduan yang meluap-luap.bawak ikram pegi sekali.dia ni pantang bebeno la tengok orang pakai tudung,lawa je nak ikut.sanggup engkau membelakangkan mama dengan abah engkau,huhuhuuuhhh.

ikram zikrie

tapi bila bawak tak la reti nak duduk diam,banyak mulut pulak tu.umur baru setahun 6 bulan.tapi mulut..dah la cakap pelat,kihkih omeii angat.

lori-oyi
pokok-kokok
van-ben
susu-tutu
balik-yik

kadang-kadang sampai aku pun terikut apa yang ikram cakap -_-

inila gelpren ikram zikrie

ekceli,bag aku letak dalam kete..bag tu bag ikram..segala pampes,bedak besar gajah,susu semua sumbat dalam tu,haii ikram..kalah aku..dia punya makeup lagi banyak daa 

ikram adalah peminat tegar kereta,tapi dia tak sebut kereta..diaa sebut car je..nampak kereta tepi jalan car,nampak kereta mainan car..bagus3

masa ni beli kereta kat dia,tengah orang tu pasang2 kan..budak tak mau duk diam,pastu yang kena kemas aku jugak T-T

tak pe,nanti bila kakija dah keje,nanti beli car kat ikram banyak-banyak taw - kata2 5 tahun lagi ^ ^

nape ikram bagi kakija syok sendiri ni -__-

dalam gambar muka nampak bujur je,tapi realitinya bulat macam bola, besok nak jumpa ikram kita main cubit-cubit ngan cium2 lagi taw ^ ^

have a nice day!


13 comments:

Lieya Von Jay said...

alahai comel nya budak tecik ni ^_^

Shakira Pathi said...

Nama macamdalam novel, hehe :)

Mazni Munawar said...

comelnya kekasih hati! nak culik sehari boleh tak? hehehe :D

Normi Nieza said...

encem pakwe dia..:)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya dia kekasih hati mirza.. :D

asha hana said...

comel boipren dia. atotorhh rasa nak cubit je pipi dia. yang girlpren dia pown comel jugak. hik2. :D

NUR ANNISA said...

aa comel:)
Tingat anak sedare haha...

ezyra daniel said...

comel baby nie..hehe...biasa la budak2 nak mbesar bukan main byk ckp...belum lagi nak melayan dia main fuh!!

Hafiza AizZawa said...

comel nye baby.. manis betul senyuman dia..

Cik Puan said...

hahaaa.......comei jer...layankan je lah bebduak..

Super Girl said...

budak tuu comei . macak kak mirza :D

dilaella Ella said...

comelnya ikram..nak cubit pipi dia hehe :)

Tasneem said...

omeyyyy ngat!! hehe cubit cubit pipi nanti baru tau :)