9 December 2013

di setiap gambar ada meoww

assalamualaikum :)

lama nya tak jengah blog..lama la jugak kan,5 hari..tehee ^ ^

aku memang seorang yang pencinta kucing sejak sekolah rendah mungkin. kerana sebelum tu aku sangat takut dengan makhluk yang bernama kucing.aku anggap kucing tu macam harimau.adik sendiri acah-acah nak bagi kucing jerit macam histeria -___-.

sampai dulu aku sediakan kotak khas untuk ubat-ubat kucing bila diorang sakit.untuk diri sendiri tak de..hehee.macam yang aku bagutahu entry sebelum ni.meoww yang satu ni aku yang selalu dengan aku.bukan aku sayang dia lebih.semua sayang sama rata.acecee..macam mak dengan anak le pulaakk.kahkah

disebabkan dia je sselalu dengan aku maka gambar dia jela yang banyak dalam fon aku ni..yang lain sipi-sipi je...

























buruk beno -__-..tido mati



























bukannya dia kesah orang nak buat apa kat dia..yang penting tido..hmm

95% adalah gambar dia tido je..tuhuu


masa musin hujan,dia pun sejuk jugak..muka awat lagu tu sayang oiii


5 minit kemudian....


tapi kalau tak de selimut..sejuk..macam ni..
tu sajala kesayangan kita,entry kali ni entry tak de idea..hehee.nanti malam-malam sikit kita blogwalking okey.lama tak bersia-siar kan ^ ^

have a nice day


17 comments:

timm_bill said...

omey angat~

Niena Reen said...

Hihi. Saya pun ada kucing yang selalu dekat dengan saya. Tidur sekatil.. Comel jaa kucing.. >.<

asha hana said...

pencinta kucing ea sayang? samalah dengan akak. hik2. rumah kak hana nie haa banyak kucing. meh la datang rumah bawak kucing mirza sekali. boleh jd kawan. hehe :)

Bahrain said...

comellah kucingnya..GERAM!..hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya dia.. geram pula akak tengok dia tidur.. rasa nak cuit-cuit je.. :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak pun suka kucing juga.. :D

TUTTUTOFFICIALSPACE\\ said...

C O M E L !

Shakira Pathi said...

Comeinye!!

Normi Nieza said...

tomeyy..:)

PeRdU cINta said...

boleh buat PC tersenyum dikala stress siapkan kerja yang agak bertali arus..hehehe..

Aku Penghibur said...

alamak comelnay dai tidur ^_^

jemput ke segmen yang baru acik buat

Tasneem said...

piat telinga baru tau!! tido je eh. hehe omey omey ^^

dilaella Ella said...

comelnya dia tidur. saya pun suka kucing, tapi kucing kesayangan dah hilang sampai sekarang tak jumpa..

Cik Puan said...

comei nye...kalau kucim cik ta nak pakai selimut walau sejok mcm mane pon...die suke dok menyempit kat tempat cik je..hahaha

Hafiza AizZawa said...

hujan2 cm nie.. mmg tido jela si miow tu...

fatin hazirah said...

ambuii tu selimut dia ke :D hihi comel comel

Maisarah Azemi said...

salam dear..

Jemput join GA saya ye..hadiah menarik untuk dimenangi...

http://sarahbodyfood.blogspot.com/2013/12/give-away-dari-sarahbodyfood.html

tq..:)