26 December 2013

"boleh tak padam gambar balak orang ? " -_-

assalamualaikum :)

alhamdulillah,baru aje lepas makan..kenyang ^ ^

since sekarang ni ramai sangat budak bawah umur yang couple..tu satu..lagi satu taksub sangat dengan bf diorang.nak dijadikan ceritera,ntah kenapa tadi bukak facebook tiba-tiba nak bukak bahagian chat.pastu tengok la satu-satu chat dari mula2 sampai yang dulu-dulu.buang masa buang tebiat -__-.

tiba2!!! (sila baca dalam nada menyampaikan cerita sang kancil dan buaya)

"elok sikit nak letak gambar balak orang"
"boleh tak padam gambar balak orang..tak malu kerr??"























terus muka aku berubah macam baby comel kat atas tu dan berkata di dalam hati.."bila masa aku letak gambar bf diee ni?betul ke chat ni hantar kat aku ni?"

aku terjumpa masa tengah usha chat aku,dah berkurun lama baru aku ternampak mesej tu.sian orang yang hantar tu aku tak layan dia..hahaa!!aku yang nak tahu apa dia maksudkan terus pegi bukak fb dia tengok foto

laaa..............................budak ni ke balaksss dieee -_______________-

kawan aku rupanya,kawan main kejar-kejar sejak darjah satu lagi..lawak apakah ini?.memang ada gambar balaksss dia dalam fb aku tu,gambar keluar dengan kawan sekolah rendah aku yang lain.tak kan itu pun tergugatttt kott..hikhikhikkk ^ ^

cuma nak pesan,kalau sekadar gambar biasa tu tak kan la sampai nak tuduh melulu sampai cakap orang tak malu.aleh-aleh sekarang dengan orang lain pulak.kan..tak guna apa yang dibuat dulu-dulu..lain la kalau gambar tak senonoss ke kan.

lagi satu jangan terlalu taksub dengan siapa kita sekarang tambah-tambah mereka yang bawah umur.pesanan untuk sayang semua dan diri sendiri juga ^ ^




























hekk elleeee...buat kecoh je....


tatatitituuu ^ ^



12 comments:

siti zawiah said...

haha..tu cemburu buta namanya..

Dzureen Darwis said...

Alahai balak kita pun selalu je amek gambar berdua dengan perempuan lain. Tapi kita ni perempuan, malu lah nak gaduh pasal gambar balak kan. Yang penting percaya Tanya je la kat balak tu gambar dengan sape? Kan kan? Takkan balak xleh amek gmbr dgn besfren sendiri pulak ye tak?? Hehehe

Norhasniza Khalid said...

cemburu... nyampah....hihi

Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

Mazni Munawar said...

lebih2 pulak cemburu dia tu. alah kawan dari kecik kan, biasalah tu. huhu

asha hana said...

hahahh cemburu tak salah. kak hana pown jenis cemburu tapi yang penting habiskan skolah dulu. itu lebih penting. nie budak lagi. lahai. dan nak2 dengan kawan yang sejak dari kecik. adehh.

Lieya Von Jay said...

over acting plak kan... menyampah jugak orang mcm ni ..

Cik Puan said...

hekellehhh....tu pon nak warning2 bagai...kalau dah kawen boleh terime lah....kang salah warning kan....hahh padan muke...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

uik... ada juga yang macam tu ke? cemburu sangat tak bertempat pada sesuatu yang tak tentu pun jadi milik kita akhirnya..

dilaella Ella said...

melebih-lebih pula cemburu kan, bukan suami dia pun..

Mime MF said...

haha mst rs nk tampor..bukan sbb marah tp sbb mengada2 je..haha:P
cinta bububanana kwn i panggil..:P

ezyra daniel said...

itu semua poyo je..haha...

aswadz said...

sayang sgt la tu kat balak dia.