4 December 2013

assalamualaikum :)



sekarang tengah packing baju,letih buat keje kelam kabut ni..pening kepala..huhuu..padah tak nak kemas awal T-T.owh!packing baju ni nak balik kampung kat penang bukit mertajam..ada sapa-sapa duk sana ke?
























orang sebok kemas barang..budak bambam ni sedap tidur atas katalog guardian.hujan2 ni pun pandai ambik kesempatan yee

























ini pun kena packing dan cek betul-betul jugak.tak boleh ada yang tertinggal..penting ni.yang paling penting barang yang warna pink dengan perpel tu.kalau tak de menangis woo.maklumla abah suka pasang perak f.m ataupun sinar f.m..kita tak boleh ngam dengan lagu2 retro ni..ihiks!

p/s:hutang belogwalking okeyh!muaahhh!

13 comments:

ezyra daniel said...

comel je casing phone tu hehe..
btw tu s3 mini ke yg besar tu?jelly tgk!haha...pinjam leh?
*done klik churp2^^

Normi Nieza said...

amboi bnyaknya barang..:)

puteri airyn said...

Selamat pulang ke kampung Mirza :-)

Shakira Pathi said...

Orang BM ka haha :p

mirza syazwina said...

s3 mini je ezyra..hehee ^__^

asha hana said...

semoga perjalanan pulang ke kampung selamat sayang :)

Cik Puan said...

semoga selamat sampai adek cute...hihihi

baby comel said...

kita pulak peminat lagu retro =) hehe, selamat balik kampung...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. kampung kat penang ke?

Lieya Von Jay said...

comel nya barang2 yang susun2 tu... ^_^

Mime MF said...

huhu pic paling menarik perhatian adalah si bambam yg tidur tu..:P

dilaella Ella said...

comelnya si bambam tidur, selamat bercuti :)

Tasneem said...

wahh nak balik BM ye. okey, orang utagha noh. :)