5 October 2013

no more ayat manis dari laki ok!


baby ucuk kita muah!
kite sayang awak ketat-ketat
tak de orang sayang awak macam kite taw
lautan beracun snggup kite tempuh
onak belukar duri banyak kite tak peduli
semua demi bucuk kite!
kalau tak caye belah la dade kite tengok
kite sanggup taw
kite sanggup bagi apa yang awak nak
tak kire la apa pun,akan kite cari dari segenap dunia
awak la yang paling cantik taw,tak de sapa yang lebih lawa dari awak
awak cantik macam bulan purnama
OMG ku terpesona...

alamak?? teruk dah ni..
mai nak balas sikit..cam hampp!

ohoiii hoii!
baby ucuk?kau yang busuk taw
pandai je kata orang lain busuk,ish3
lautan api beracun sanggup kau tempuh?
kena api sikit pun dah lintang pukang lari,kahkah
ai sey,len kali cakap pakai otak naa
jangan kata api kena luka sikit pun menjerit lopong-lopong
eeii,malu la..!

belari tak sampai seratus meter pun dah mengah dah
ni kan pulak nak tempuh belukar ntah ceruk mana
kalau nak tempuh sangat p la sorang,wak lu betoi la..

sanggup bagi apa yang aku nak errk?
kalau camtu nak rumah banglo empat tingkat tepi lereng bukit..
mampu ke?
alamak tak mampu?
okla,rumah tiga tingkat jela,murah sikit kot kan..

ohoi!cakap aku lawa macam bulan?
kau ni tak belajo sains ke hape
bulan belubang-lubang taw!
sabo jela...

baik sengih ingat kat kucing,lagi bahagia...:p

entry just for fun!
have a nice day :)



9 comments:

asha hana said...

marah benau bunyi nya. yup. memang takk boleh pakai kadang2 kata2 lelaki.

fatin hazirah said...

well zaman makin canggih tapi ayat manis tu perghh .
ladies zaman sekarang ni materialistik , so kalau ayat laki tu ada cakap pasal " iphone5 , bla bla " konfem melting . bhahaha :))

Norhasniza Khalid said...

kihkihkih....... hadoi...

cik azLyzah⊙.☉ said...

hahahhhaaaaaa....padan muko..nak bermanis sangat kan...kene cili sebiji pon dah nanges2 apekan nak renangi lautan berapi..puihhhhhhhh....hihiih

HAJAR said...

kalau cakap depan-depan ni konfem sentap.. hehe,,,

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

hihi.. ayat lelaki memang manis..

Murni Amir said...

ahahahaha amik kau kena sound setepek ! kih2 lawak2 . . terbaikla mirza . . hahah memang kena balas cmni je ha untuk lelaki yang bermulut manis . mesti malu balik punye . . thumbs up ! :D

Niena Reen said...

balasan baik punya. dorang cakap tak hengat-hengat. woo. hehe.

Harith Iskandar said...

hehehehehe sape jerrrr lah yg suke sgt bg ayat2 manis kan?ni mesti terlebih gule ni siap nk bg2 lagi ayat manis kat org lain :p