15 October 2013

me already 19!

hai dan assalamualaikum :)

bila tengok kalender untuk tahun 2013 masa awal tahun dulu.tak sangka pulak dah besday kita jatuh masa hari raya aidiladha,eksaited?adala sikit,heheee

maka dengan ini beta nak mengumumkan pada tanggal 15 oktober 2013 genapla beta berumur 19 tahun,kite baru 19,budak lagi kan,aeh..tapi kite matang dah,miahahaa!

happy besday untuk beta 

koi 12 je terus kawa-kawan hantar mecej,wahwah..terharu kite,ingat jugak mereka dekat kita.sekali wish besday dengan hari raya jugak :)



dari bff kite:),terharunya :')

nak lap air mata jatuh atas karpet jap,tskk!

terima kasih juga untuk mama sebab beli kan dua sekali gus kek,untuk kite satu..kek untuk aidiladha satu.kek kita kek carrot,sedap nyam nyam!

wish dari sweet nineteen!

1)mendapat bakal suami yang memahami,bhahaa!gatai naw!

2)fokus untuk exam,tak lama dah oii~~

3)sentiasa jadi anak yang baik untuk mama dan abah

4)tak mo malas-mals kemas bilik,(harap lepas kawin boleh buang tabiat ni,kahkah)

apa2 pun syukur kepada Allah kerana masih memberi aku kehidupan yang bahagia bersama mereka yang sangat aku sayang,bersama mereka yang sangat aku kasihi dan yang sangat aku cinta :').

have a nice day ! 


13 comments:

asha hana said...

si cantik nie adik rupanya? haha mati2 ingat sama baya. hepi besday sayang. may ALLAH bless u. :)

Niena Reen said...

happy birthday sis.. wah sedapnya kek carrot... :D btw, selamat hari raya juga ya..

Shakira Pathi said...

Happy birthday Mirza!!
Semoga semua wish tercapai! :D

Lieya Von Jay said...

heppy birthday dear ^_^

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

selamat hari lahir yang ke-19 adik.. semoga dipanjangkan usia dan diberkati Allah selalu.. semoga segala impian menjadi kenyataan.. :D

Murni Amir said...

mirza !! happy birthday !! sis ucapkan mirza sentaiasa bahagia dan alwez cantik comel meletop kau memang debom ! hehehe . . semoga pnjg umo dan dmurkan rezeki . dan semoga impian nak kawen dengan jejaka pilihan tercapai . acewah ! hehehe . . b a gud gurl yeah . love u ;)

Sya Mimie said...

hai adik comel, selamat hari lahir.. waaa, sambut besday time raya.. bestnya.. :)

Harith Iskandar said...

selamat hari lahirrrrrrr :p

ezyra daniel said...

happy belated birthday girl

cik azLyzah⊙.☉ said...

Ehhhehhhh...hari jadi die lah...happy birthday diq...semoge jadi anak yang solehah dan berbakti buat kedua orang tue ek...

Norhasniza Khalid said...

hepi besday si cantik... :) semoga sentiasa ceria dan dipanjangkan umur, murah rezeki hendaknya Amin..

mirza syazwina said...

terima kasih semua! :')

fatin hazirah said...

happy belatedddddd birthday :*