13 October 2013

manis macam lolillpop

assalamualaikum!

sebelum cuti iaitu hari jumaat,bila berkumpul sekawan yang gila kamera maka tercetus la gambar yang banyak dan super belambak.

tak de modal le nak cakap banyak,jom layan gambar ajela..heheee!!




















seperti selalu,muka2 ini sajela yang selalu menghiasi belog aku ini :)

1)me!
2)ema a.k.a naim
3)ila
4)nas poyo!hahaa

sebab apa tajuknya manis seprti lolillpop,sebab..tengok la tu..semua nya menikmati loliipop dengan riang gumbira..



dengan loliipop pun jadi..tula kami..kahkah

alamak,sori le ila..muke sekerat je masuk..weweee!



ok la,papai!

peace2!!

have a nice day :)


10 comments:

Shakira Pathi said...

Sedapnye lolipop :D

Tia Fatihah said...

mata boolat :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

hihi.. semua comel je.. dah lama tak makan lolipop.. :D

Lieya Von Jay said...

Tiba2 teringin pulak nak makan lollypop.

Ema Hafizan said...

sweet gilaaaa kn kita tiga.. mihihi :3

cik azLyzah⊙.☉ said...

ne model lolipop ke apo...hahahahha...comei jae...

dilaella Ella said...

comel-comel semua :)

budi os 19 said...

selamat hari raya ya sis
salam :)

Sya Mimie said...

comelnya mirza :)

fatin hazirah said...

chuppa chupp :)
hihi rindu mirza