25 October 2013

garangnya muke..

assalamualaikum :)

selalunya kalau hari jumaat memang balik agak lambat la,dalam pukul 12 lebih..aku habis sekolah pukul 12 tapi kena tunggu abah balik dari sekolah abah baru ambik aku maka lambat la.penat bercerita,tadi lepas balik sekolah pegi la kedai yang menjual esoseri perempuan yang macam-macam tu..

masuk dalam kedai sebenarnya tak taw nak beli apa pun,saja menggedik sambil tunggu abah aku ambik.tapikan..

sapa pernah bila nak beli orang duk ikut je belakang kita..arrghh!tensyen gua gini,nak pilih-pilih barang pun susah,no privacy..tu satu hal la,tadi masa aku duk tengok barang muka orang yang jaga kedai tu garang gilee!yela..mungkin boss dia suh tengok orang beli,kahkah..tapi janganle buat muka garang..pelizz ok pelizz..


orang tak pandai melukis

gini la muka dia,tengok aku sambil peluk tubuh..lepas tu datang dekat aku...

"bag kena letak depan...."

apa!selama ni aku datang tak pernah ada peraturan tak boleh bawak bag masuk pun,ada mak cik tu bawak bag boleh je... :(.dengan sedih nya aku letak bag aku atas lantai ceruk mana dia suh letak.
cehh,ingat orang tak de duit ka?

mentang2 aku pakai baju sekolah ingat nak curi le tu,selama ni ramai budak sekolah lagi tak de pun suh letak depan,gua sebak!uhukuhuk

orang tak pandai melukis

cian bag kite kena tinggal sorang2 :(

dalam hati aku baik aku berambus cepat-cepat,duk usha kemain lagi kat aku.ambik je barang terus bayar.orang tu jugak tukang cashernya,mai aii masam nya muka...cer la senyum sikit aihh.dulu datang casher lain,yang tu senyum je.baru la seronok sikit nak membeli..yang ni cam hamp!..


saya yang anggun ni tak pernah terpikir untuk mencuri taw...anggun ker..

have a nice day!

10 comments:

timm_bill said...

mmg mlas nk msuk kedai yg cmtu..huhu..

Norhasniza Khalid said...

marah beno tu...

fatin wawa said...

pernah jugak nasuk kedai yg mcm ni.. mmg sengal.. last2 kuar je terus..

asha hana said...

hahahha akak pown pernah jumpa org mcm nie. ada yang kurang ajar pown ada.

#akak pown muka garang jugak tw. hee ^_^

dilaella Ella said...

memang rimas kalau diekori mcm tu, tambah2 muka masam..macam mana lah nak tarik pelanggan mcm tu kan. cunnya gambar terakhir tu ^_^

Aefa Aerisya said...

akak akan avoid g kedai yg berpenunggu cmni. rimas dgn penunggu tu. kdg2 bru pegang2 terus tanya nak beli yg ni ke.. ish.

Shakira Pathi said...

tau takpa, rimasss!!

fatin hazirah said...

dia follow belakang ?
kentut je kat dia :) ngeh ngeh .

puteri airyn said...

Kak Erin pun rimas kalau promoter tu asyik nak membututi kita..Nak beli pun jadi serabut.. pastu asyik nak promote barangan dia saja.. Padahal biarlah customer tu pilih sendiri barang yang dia mau..

cik azLyzah⊙.☉ said...

hahahaaaaa.....tu lah....owg beuting nak beli pon rimas kan...