30 September 2013

rasa kurus pulak demam ni... :p

hai!

semalam dengan hari ni kite demam la,semalam kejenya tido je.tak sangka plak sesema ni boleh bawak ke demam.sampaikan hari ni tak pegi sekolah kite.dah exam nak dekat.ciss!.sekarang pun lenguh badan lagi.alkisahnya,asyik tido je memanjang,mana tak lenguh.semalam satu hari suntuk tido kan,lenguh dari kaki sampai ke tengkuk.

nasib baek mama kite ada urut kite,cayang mama kita!kiss sikit.muaahh!!!


bila tak boleh telan ubat bijik,abah kite beli semua ubat cair.ubat budak-budak,bhahaaa.nasib la kan :p

lepas makan ubat muntah yang warna kuning tu barula tak muntah,kalau tak makan je muntah,minum air je muntah.tak tahan eden ooii...tapi rasa sedap,manis.kihkih

matahari dah tegak dah pun tapi sejuk kot,tepaksa pakai setokin seringgit dua kupang ni..barulah lega banyak badan ku yang sejuk ni.

bila demam ni,memang rasa kuruihh jap aih sebab tak lalu makan.dah tu makan muntah makan muntah mana tak nya.rasa cam pelik je tengok nasi dalam pinggan tu secoekk je.pelik bebenoo wehh...ihiks!


tengokla muka tengah sakit,secebis senyuman untuk mu.hehee.jiwang jap.mata aku kalau tengok real depan-depan lagi la gelap.mesti lari berpukang nyala.sekarang ni pun dah seram tengok kan.huhuu

nasib baik dah nak baik dah!

jaga diri :)
have a nice day


12 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

ewahhhewahhh..rase kurus ke?/cik tengok same jae pon..hahahhaa jgn mareeee...

Larikkkkkkkkkkk!!

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

pucat muka adik.. semoga cepat sembuh dari demam tu.. jangan lupa makan ubat..

ainil fazieda said...

Pucatnyaaa . sian dia . demam ye ? makan ubat tau . semoga cepat sembuh :) tapi yg bab makin kurus 2 yg best ! hoho ^^ nak demam jugak laaaa !

dilaella Ella said...

moga cepat sembuh Mirza, rajin-rajin makan ubat ya. :)

Normi Nieza said...

semoga cepat sebuh..:)

Lieya Von Jay said...

sakit2 boleh selca lagi yerrr, hehehe

Shakira Pathi said...

Banyaknya ubat :O

Ayu Zan said...

alhamdulilah sembuh dah dia..akak je xbaik2 lg..

asha hana said...

get well soon dear. jangan jd macam hana. penakut makan ubat. haha :D

fatin hazirah said...

hi mirzaaa
semoga cepat sembuh eh ((:
untuglah rasa kurus -,-''

ros_reeza said...

Salam perkenalan :) Ros singgah sini dan follow .. jemput ke blog Ros yer :)

Shark Kay said...

bnyak btuil obat tu..

slam perkenalan dr shark:)
follower baru kat cni.