12 September 2013

kucing ku kena kiss!


hai awak

alamak tajuk macam lawak bebeno aje.sapa kat sini suka kucing?!kite!kite!.hang bagila kucing apa pun.comfom aku rembat pegang.cumil uolls.dekat rumah aku boleh tahan banyak jugak kucing.tapi yang aku geram bila bagi makan kucing je mesti kucing depan rumah yang dalam 4 ke 5 ekor datang menempek nak makan sekali.bukan tak suka atau marah,tapi kucing sendiri pandai-pandai la.kihkih.


























dalam banyak kucing yang aku ada,yang ni la paling rapat dengan aku.walaupun yang lain rapat jugak tapi yang ni paling paling paling rapat ngan kite.masa kecik dulu sepatutnya ada 4 adik-beradik tapi lepas hilang sekor-sekor aku pun jadi rapat sangat dengan dia.

sebabnya orang kata kalau kucing sunyi ni nanti diorang sakit.jadi tak nak la kucing aku ni sakit dan sunyi sebab tu aku selalu main dengan dia sebab dah tinggal sorang.badan dia kalau tepok memang sedap.boleh pulak dia buat lekkk je bila tepuk dia.maklumla lemak betimbun.kuat makan,kuat tido,kuat main.LENGKAP.

aku memang suka sangat buli dia.salah satunya kiss dia.miahahaaa!!jom tengok ni


































apa yang anda nampak?

aku akan pakai lipstick merah makngah tu lepas tu cium muka dia.seronok bila tengok muka dia bertompok merah.comel sangat.lepas tu boleh pulak dia buat bodoh je bila muka dia dah merah camtu.

kiss dia memang jadi tabiat aku sejak azali lagi.teeheee ^_^

p/s:entry yang langsung tak memberi paedah kepada pembaca -__-



11 comments:

Niena Reen said...

ehh, comellll. mmg syok main kucing. sy pun suka sgt kiss kucing ni smpi dia marah. hahaha. :)

Nurul Syawani said...

at0t0.c0meinye beliau :D

Shakira Pathi said...

Penderaan kucing!! LOL :p

timm_bill said...

Comel..skew jugk kucing..skew plok ketat2 smpai dia rimas..haha!

fatin hazirah said...

sian kucing tu :)
hehe nampak benorrr awok sayangkan kucing (:

Dikna said...

Alolo, comelnya kucing ! ana pun suka kucing...

dilaella Ella said...

comelnya kucing..saya pun suka cium kucing hee :)

asha hana said...

ya ALLAH comel nya sayang. siyes hana memang minat kucing. kat rumah je ada 4 ekor. gemok2 pulak tu. haisyyy geram3 ! haha :D

mujahidah maisarah said...

kah3.. kesian muka dia jadik merah. iqa peminat kucing jugak. bila tgok kucing tak taw napa tetibe hilang stress

cik azLyzah⊙.☉ said...

Alolololo...comeiiiii nye..gebusssss

Nisa said...

Darn, she's so cute!