18 August 2013

tak sangka awak rindu kita ^_^

assalamualaikum

tadi masa aku tengah goreng ubi kentang nak makan malam.tiba-tiba ada whatapps masuk.bukakla.

then....

assalam mirza
ni aku sarah...alaa kawan sekolah rendah ko..
hm sory..kalau aku dah lama2 gila tak tegur ko
aku tak tahu camne nak mulakan...
aku rindu giler kat ko ngan jimah
kita tiga selalu jalan sama-sama
berlakon jadi pemberita,cakap tamil,main kat padang permainan pra,main komputer game kat makmal,gurau2 ngan korang,lepak kat tandas,letak asam kat bibir konon-konon antoo.aku ingat semua,tak pernah aku lupa,ko tukar sekolah terus berakhir macam tu je kan :(

aku nampak ko kat clifford dulu tapi aku tak berani nak tegur ko,aku rasa awkward sangat
dah lama tak cakap kan
hm..last ko nak pindah ko bagi aku pasu bunga warna biru
ada lagi dalam bilik aku ni
aku tak pernah lupa kan ko
sori sebab baru sekarang aku bagitaw aku rindukan ko
selamat hari raya mirza
mintak maaf salah silap aku

aku sayang ko sangat3
walaupun persahabatan kita dah jauh
ko sentiasa ada dalam memori aku ji.
SENTIASA

tengok aktiviti kami bertiga masa kecik dulu.aktiviti tak boleh blah :p


dia cantik kan :)

serius pergi celup tangan dalam minyak panas.kita rasa terharu sangat-sangat baca mesej ni.nak nangis pun ada.

sarah..

sebenarnya baru je kita bukak fb ko tengok gambar ko.tengok je gambar ko terus hati kata

"ya Allah cantiknnya kawan aku yang sorang ni sekarang ni :)"

ko cantik sangat sarah sekarang kan,apa rahsia?? heheee :p

tula kan lepas pindah sekolah beluru terus lost contact kan,sedih jugak.salah kita jugak tak contact.so sori.huwaaaa!!terima kasih sangat sebab ingat kat kita.terharu tak habeh g ni.teringat pulak kita suka duduk kat pondok tepi kantin tu.macam-macam kita buat.memori kanak-kanak yang sangat indah :)

sarah,kalau nampak kita nanti tegurla taw.jangan janggal janggal lagi ae.nanti kita plan la nak jumpa.huhuu.lepas ni harap kita contact2 k :)even lama tak bertegur pun,our friendship wiil never end.

last word from me

kita rindu ko jugak Sarah!!!!!!!!

p/s:bila nak kawin nanti jemput taw.ihikks!

thanks :)


6 comments:

Norhasniza Khalid said...

rindu sahabat lama sekali dapat mesej dari dia sure rasa nak pitam.... seronoknya tak terkata...
cam ne pulak kalau terjumpa makwe/pakwe lama..?? hihihihi

Normi Nieza said...

untung ada org rindu dia..:)

Teena Tna said...

Terharu la baca mesej dia...Teena pun dah lama tak contact ngn kawan2 skola. Mesti surprise kan ttbe2 dpat msj dia ni...

#Selamat Hari Raya

mirza syazwina said...

mesti suprise,hehee
terkezut dan terharu :')

selamat hari raya maaf zahir batin :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

terharunya kalau dapat kawan macam tu.. seronok jika ada orang ingat pada kita.. :D

fatin hazirah said...

wahhh . untunglah .
i'm humannn too .
dapat feel camtu memang best :D