29 August 2013

review blog untuk pemenang simple giveaway :)

assalamualaikum :)

alhamdulillah,hadiah telah selamat dipos.semoga hadiah tu boleh sampai dengan baik :)

baiklah,sekarang saya nak review kesemua blog untuk pemenang giveaway ini...



















pandangan pertama tengok blog ni,aceceeeh(rasa macam becinta).blog ni comel sangat.header dia tu kat atas tu.comel kan.memang feminin je.adik blogger ni dari Sabah.wow,jauh tu seberang laut sana.blog ni tak banyak guna gadget dekat sidebar jadi bila bukak memang cepat aje.tak de loading lambat macam siput.tu yang penting.jom terjah!


















blog adik hajar ni pun loadingnya kejap aje.tu yang penting.heee.lagi satu tadi terbaca entry adik.adik ni terer tulis cerpen.cepat-cepat baca cerpen adik hajar ni.dapat tempat pertama tu.taniah dik.header adik comel,warna warni gitu dan sesuai dengan adik yang akak rasa ceria ni:)
.lagi satu background pink.i like pink!,jom terjah :)














header fatin memang comel.simple tapi comel.tu yang kita suka!.sebenarnya blogger dari kedah ni adalah kawan saya masa dekat mrsm kepala batas dulu:).background yang digunakan adalah putih dan kita memang tertarik dengan blog yang background dia warna putih.lagi satu.loading untuk blog ni sangat cepat.tak de la payah nak tuggu lama-lama.jom tengok blog kiut ni!

ketiga-tiga blogger di atas tu adalah pemenang utama giveaway ni,(tepuk tangan!) ^_^
















blog kanvasdakwat ni mengancam,hee.warna dia terang.purple lagi.lawa sangat.saya suka quotes dekat header blog ni.maksud dia mendalam dan header ni nampak klasik.totally sangat suka blog ni sebab kemas sangat,sekarang ni owner ni tengah buat segmen.jom la terjah join ramai-ramai.hadiah pun boleh tahan best :)
















blog akak aiza ni purple lembut.header simple tapi sangat lawa gitu.akak,dah lama saya nak cakap ni.saya memang sangat kagum dengan blog ni sebab setiap kali ada entry baru je.bilangan orang yang komen tu banyak.sama banyak macam blog mereka yang ada follower beribu-ribu.kadang-kadang tu lagi banyak saya tengok.akak,ada tips tak?hehee.jom intai blog ahsem ni ^_^











kalau tak silap saya owner blog ni dari indonesia.sebab tengok entry bahasa lebih kepada bahasa dari indonesia.maaf ye kalau salah.blog ni lebih berunsur kepada islamik gitu dan motivasi.tema blog ni purple jugak.banyak pulak purple ye.sesiapa yang nak mendapat ilmu berkaitan islam.marila ke blog ni :)







tengok tu!tengok tu!comel kan header blog ni.blog mama ni memang comel sangat.memang tak dapat dinafikan dah.secomel owner nya la:).tak caya tengok dekat sidebar tepi blog mama.ada gambar mama dengan anak mama yang kecik.comel sangat.blog ni memang super lawa dan kemas dan blog ni pun memang ohsem.ada je entry baru.beduyun orang komen.mama saya nak cakap ni,anak mama comel sangat^_^.
jom terjah bloh comel ni !





















untuk blog terakhir ni dari cik nor.sepanjang saya baca entry cik nor,cik nor ni ceria orangnya.blog cik nor  simple dan kemas.totally saya suka blog cik nor.entry cik nor best.ramai aje yang datang komen blog cik nor.lagi satu nak bukak blog cik nor pun cepat.tu yang penting!hehee:)
cik nor bagi la tips nak jadi blog ohsem macam cik nor,hee:)

itu saje kesemua blog ohsem dan meletop untuk giveaway saya.terima kasih untuk semua yang sudi join.taniah jugak.

terima kasih :')

6 comments:

Norhasniza Khalid said...

hihihi, terima kasih mirza sudi review blog mama yang kata mirza comel sesangat tu... hihi

Shakira Pathi said...

blog aku pulak hehe :p

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

terima kasih sudi review blog picisan akak.. hehe.. takde tips pun adik.. akak suka blogwaking je kot..

...:::S H:::... said...

Thanks akak sudi review. terharu sangat!

Norizah Lai said...

hehe , thanks sudi review blog orang Sabah.. :D

fatin hazirah said...

thanks mirza :)
hehehe . i love u lah !