3 July 2013

the truly life of MRSM students

hai dan assalamualaikum^^

masuk tahun ni nak dekat dua tahun aku tinggalkan bumi mrsm.yea!semestinya aku amat merindui sekolah aku dulu.aku bekas pelajar mjsc gerik dan mjsc kepala batas.kalau korang nak taw,gerik ada form 1 sampai form 3 je sebab tu form 4 transfer pergi maktab lain pulak.

form 3 dah jagi senior bhaaaii!!

jadi gua mau shared the reality of mjsc student.sebenarnya ni aku ambik dari page MJSC Gags.jadi aku sajelah nak share sikit.ihhikks.bila tengok page ni.rindu kat maktab tu datang.





















BERDISIPLIN BERILMU BERAMAL:)

bhahaaa!ni aku setuju patplohenamratus peratus.

kalau dekat maktab dulu,muka aku kalau tak kena denda tak sah.tapi tu kenangan yang memang best wa cakap lu!beratur depan asrama laki berjemaah pernah,solat beralaskan jalan tar pernah,tak boleh guna iron sebulan pernah.memang kami letak baju bawah tilam jerrkk!mehmehmeh
tak boleh guna ampaian pernah.lompat bintang seribu kali non stop pernah.nak nangis kot.sakit kaki T-T.

korang taw tak aku pernah panjat pagar yang tinggi bapak lampai tu sebab kena kunci dari dalam asrama.kes lambat pergi surau.weehhh!pakai baju kurung kot!!!


so true!!kelas akan jadi senyap gila.orang kata kalau taik cicak jatuh pun boleh dengar.tu la perumpamaannya.


hahaaa,tak boleh tersasul cakap k.kalau tak akan merana sepanjang 5 tahun tu.bhahaaa

yang ni students lelaki je yang buat.sepanjang 5 tahun aku kat mrsm.belum lagi my girlfriends yang buat gini.tapi bukankah ini sangat cool!


yang ni kalau time nak clearkan asrama.standard la tu kan^^

pantang surat khabar sampai dekat kelas je.memang akan berebut tahap gila nak @#$%%!!



miss it!!!

hahaa,benda ni sangat biasa.mjsc student norm:)

apa yang aku suka bila duk asrama ni bila makan,tak payah susah basuh pinggan bagai.campak jee dalam besen.hahaaa.dulu masa kat maktab aku join taekwondo club tapi sekarang ni dah naik berkarat dah derr.lama dah tak practice.rindu gila aku nak tendang perut orang ni!^_^

tiga medal je pun~~~


bestfriend=) masa form 5


tu je yang aku nak share.kalau nak tengok banyak lagi pegi dekat link aku letak tu ye.semua yang berlaku tu adalah kenangan yang akan aku ingat sampai bila-bila.ada juga bahan cerita untuk anak cucu aku nanti.bhahahahahaa!!!

so thankss!!=)

17 comments:

Shakira Pathi said...

rindunya maktabbbb!!!!! :'(

Murni Amir said...

oke serious sis pon rindu kenangan kat asrma . rsa nak balik ke zaman itu !! :)

Trish Natasha said...

tak pernah lagi duduk asrama. tapi bunyi mcm best je :D

http://chacamonsterr.blogspot.com/

Aimi Syafiqah said...

rindunyaaaaa maktab :'(

cik azLyzah⊙.☉ said...

zaman study adalah zaman yang paling debaikkk yawwwww....ape agi yang dok ostel..
Suke sangat dengan ayat "rindu gila aku nak tendang perut orang ni!" hahahhahhaaaa

Normi Nieza said...

bestkan dok hostel..:)

Mizz Aiza said...

akak duduk hostel pun masa dah masuk U.. kat U disiplin tak ketat sangat..

mirza syazwina said...

taw tak pe,huhuuu ='(

mirza syazwina said...

zaman sekolah la paling best sekali!=)

mirza syazwina said...

memang best tahap gila,hehee^^

mirza syazwina said...

samala kita,wuhuuu=(

mirza syazwina said...

haah,best sangat sedap setiap masa kita dengan kawan.kenangan~=)

mirza syazwina said...

hahaaa,serius rindu nak tendang perut orang=p

mirza syazwina said...

kalau kat u memang bebas sikit kan sebab dah besar=)

cik azLyzah⊙.☉ said...

eii...macam seram jea baca ayat tu :P

fatin hazirah said...

woiii rindu gilaa kat maktab .
orang cakap , budak otaii laa akan paling ingat kat maktab .
sebab budak nerd tau nak belajar jea -,-''
satu kenangan tak dapek , melainkan naik stage :P
hehehe . nice entry

Izzaty Rodzi. said...

TERHARU OKEY!
Ade gambar itewwww lah. hehe. thanks wiena ;)
Love youuuuu. hehe