17 July 2013

standard la bilik perempuan bersepah


sekarang ni aku sangat penat sebab tadi aku kemas bilik kesayangan dan kebanggaan aku yang lebih teruk dari tongkang pecah,apakah??.balik sekolah dah la penat, tengok bilik bersepah lagi letih aku dibuatnya tapi diri sendiri asyik tertangguh-tangguh nak kemas bilik

aku malas!!!arrgghh!

ni kan mama dah cakap banyak kali lepas bangkit tido kemas kati,kemas katil,selimut tu lipat.baju masuk dalam almari,harap muka je lawa tapi kalau bilik tak kemas tak guna.nanti kawin tak taw la macammana.tengok adik tu bilik kemas je bla..bla..bla...

ok,yang part harap muka je lawa tu aku suka.wahahaaa!

p/s:mama kita lambat lagi nak kawin,enjoy lu.heheee




















baju tudung semua aku sepuk je.beg pun sama jugak.meja tu meja study aku bila mood aku nak study dalam bilik.tapi rasanya dah jadi tempat peletakan barangan terpakai dah.

ala,standardlakan perempuan bilik bersepah pun.perempuan macam-macam barang ada.beg saja dah berapa.dah makan ruang.campur buku sekolah aku yang bertimbun tu.buku je banyak tapi tak pernah nak khatam.bahahaaa.

bilik perempuan bersepah sebab barang yang guna dan barang yang tak guna banyak dalam bilik.perempuan mesti banyak baju so itu salah satu sebab kenapa bilik perempuan bersepah.nak nak lepas basuh baju sah banyak gila baju nak kena lipat.malas lipat sepuk jela!:p

barang aku yang beli saje saje tapi tak pernah guna.sebab tu bersepah meja tu -_-





















 lagi satu barang yang perempuan ada lelaki mana ada ialah barang makeup.sedangkan lelaki yang tak banyak barang pun bersepah tahap gila babeng.aku dah letih sebenarnya kemas meja ni.2 hari je bersepah balik.aku jenis guna tak reti nak susun balik betul betul.pakai letak je.haiiyooo~


dalam almari ni penuh dengan baju aku je.seluar tudung baju semua aku sumbat dalam ni.tapi kenapa bila nak keluar jalan mesti aku rasa...

"aku nak pakai baju apa ni!!!tak de baju T-T"

then,wajib aku cuba selai-selai baju.wajib aku kata k.lepas tu diri sendiri rasa nak nangis tengok katil sendiri sebab bersepah dengan baju yang yang telah di test tadi.tssskk! T-T.so tu pun penyebab bilik aku ni bersepah memanjang.gua tension!

hari ni aku memaksa diri aku untuk kemas bilik.cadar semua harus tukar.nampak tak bintang kat dinding tu.bila malam tutup lampu bercahaya.kitew suka! kitew suka!

kemas bilik pun aku wajib online tengok blog dulu.wakakaaaa

bilik gua dah kemas,gua terharu!


lepas kemas mama kata tiang tu tak sesuai letak situ,tapi aku dah tak larat nak ubah.letih kemas bilik macam tongkang pecah ni.so bia jela kat situ.

ok selesai sudah aku kemas bilik.berbaloi jugak badan lenguh tambah penat.malam ni comfom lena tidur.

thanks^_^


19 comments:

dilaella Ella said...

wah dah kemas bilik :) betul tu Mirza,walaupun dah banyak barang tetap rasa ada yg kurang terutama baju hehe..kotak bear kita sama :)

Khamsi Abdullah said...

Haiyark! -.-"

Tapi memang tak sesuai pon tiang tu letak kat situ. Meh sini bagi saya. Ahahahaha

Norhasniza Khalid said...

haha.. adat! mama dah kawin ni serupa gitu gak, kita kemas sini, anak sepah sana..
hadoi..

Fatihah said...

ahahaha. good job ! :D

fatin hazirah said...

bhahaaa standard ah tu :)
konfem bangga abes en bila bilik tu bersih gilaaa
good job .

Normi Nieza said...

rajinnya dia..:)

cik azLyzah⊙.☉ said...

yeaaaaa.....dah kemas...mesti puas hati kan bile kemas bilik sendiri....

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

bila dah kemas , sayang pula nak sepahkan...hehe

mirza syazwina said...

kotak sama?hehee=D
perempuan kan sentiasa rasa ad yg kurang =p

mirza syazwina said...

hahaa=p,tak larat le nak ubah

mirza syazwina said...

mama anak yang sepah,yang ni saya sendiri yang sepah.heheee=p

mirza syazwina said...

thanks!:)

mirza syazwina said...

mestila bangga,hahaa :D

mirza syazwina said...

hehee,tak de la =P

mirza syazwina said...

puas hati sangat2,tak la letih tengok bilik sendiri :)

mirza syazwina said...

taw tak pe,tapi last2 bersepah jugak =p

Aida Syifaa ♥ said...

haha samalah kita. nak tgu dekat raya nanti baru nak kemas. pemalas nauzubillah, haha

Aida Ismail said...

Tiang tu kena letak kat sudut. Baru tak menghalang pemandangan ke luar tingkap. Hehehe~ :D

Mizz Aiza said...

kemas bilik.. akak pula tak suka kemas bilik, hehe..