23 July 2013

sesapa boleh tolong tak,tolong tolong!

assalamualaikum

tengah sedih ni sebab tiba-tiba widget pengomen tegar kat sebelah kanan tu hilang lesap punah ranah entah ke mana.dah berapa hari dah.

saya dah cuba banyak kali cuba buat balik.dah tengok banyak tutorial dekat banyak blog.tapi tetap tak menjadi.punah ranah harapan beta.

macam mana nak buat baliks ni?sesiapa boleh tolong tak bagitaw nak bagi mau balik pengomen tegar tu.maklumlah saya bukannya bijaksana dalam blog ni lagi.banyak lagi yang tak taw.saya pun tengah berusaha ni.huwaaa!

readers2 jangan tak mau komen lagi di blog kudus ini.anda semuala harapan beta untuk terus berbelog.ihiks

terima kasih :)

18 comments:

Mizz Aiza said...

akak punya widget pengomen tegar ambil dari blog ni..
http://waazin.blogspot.com/2013/04/tutorial-widget-komen-terbanyak-untuk.html

mirza syazwina said...

kak terima kasih!! ;D

cik azLyzah⊙.☉ said...

mintak maaf sesangat dear,..cik tak boleh membantu..sebab cik pon menemui jalan buntu semenjak coding dah berubah wajah..kohkohkoh

Norhasniza Khalid said...

tak pun ambil kat sini...

http://cikgukacamata.blogspot.com/2013/06/widget-senarai-pemberi-komen-terbanyak.html

dun wori dear.. hihi

mirza syazwina said...

tula kan kadang2 buntu dengan blog sendiri.tak pe cik :)

mirza syazwina said...

mama terima kasih mama :D hehee

fatin hazirah said...

comel lah widget baru :*
heee top 3 :)

Siti(zoey) said...

alamak.x dpt nk tlg la.x tahu.minta maaf ya.

Normi Nieza said...

xder widget pengomen tegar..huhu

Shakira Pathi said...

Arghh, malunya.
Muka ada dekat sebelah :D

cik azLyzah⊙.☉ said...

seb baik dah ok kan....
yeahh....congret!

dilaella Ella said...

widget comment kat blog saya pun tak menjadi,x tahu apa masalah..btw cantik widget baru :)

ainil fazieda said...

nasib dah ada ganti :) Btw , comel widget ^^

Aida Ismail said...

Wow nama masuk dalam top 10 yang suka ngomen! Kekeke~

Mizz Aiza said...

sama-sama adik.. :D

Ein Makrai... said...

nie benda baru...boleh lah belajar.....follow my blog.....

Sya Mimie said...

semua pun alami bnda yang sama..sekarang dah ok dah.. :)

Eiqa Almond said...

tak pee jangan takut..
i'm always here for youu..
cehhwaahhh !! hahha :P