21 July 2013

nak bajet miranda kerr jap

asslamualaikum!

hari tu aku beli majalah CLEO edisi julai.cover dia adalah seorang model femes di dunia ini.siapakah?


dia ni model victoria secret.victoria secret adalah model yang peragakan pakaian bikini je.kemain engko ye model.tapi miranda kerr ni sangat cantik kan.eleh cantik sebab lesung pipit dalam jerr.engko jeles kan mirza!!?? buahahahaa

makeup kak miranda ni pun aku sangat suka sebab nampak tak berat sangat.nampak natural je sebab tu aku pun suka untuk menempeknya dekat muka.

aeh?mirza ngan miranda macam nak dekat sama jerk...booo la booo la~





yang buat tutorial video kat atas ni pun femes gila.kalau kauorang nak tengok video makeup.aku cadangkan tengok tutorial dia sebab dia memang pro dan makeup dia memang marbelos bebeh.
michelle phan nama diberi.

okeh aku yang keseorangan kat rumah ni dan kemalasan nak buat keje.bila kau rajinnya mirza?k fine.so aku pun nak bajetkan diri macam miranda kerr

tudung yang kedut aku lantakkan.bhahaa.
sekarang ni pun keluar rumah pun malas nak iron tudung.so what?


okeh,mulut tu sangat pelik.tapi tak per lah.blog kita kan so...

seluar pink kebangganku.
saya mahu bajet seperti miranda kerr
jangan marah k.miahahahaa

thanks!

8 comments:

ainil fazieda said...

ahahaha ! omey angat mulut mcm tuh :) suke , sukeeee! ^^

Niena Reen said...

alooo.. kak mirza comey! :O ehehe.

Normi Nieza said...

oklh tu..blh kurang..:)

fatin hazirah said...

hehe , dah boleh jadi model atau duta produk dah ni

dilaella Ella said...

wah..cantiknya :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

ewahhhewahhh...mulut tu tutup sikit...kang masuk lalat..batal posa :P

Aida Ismail said...

Miranda Kerr memang super gorgeous!

Harith Iskandar said...

mulut tu muncung ajer.mentang2 lah dia comeiii :) hehe