8 July 2013

dua hari yang sangat marbelos

assalmualaikum^^

semalam adalah hujung minggu yang paling memenatkan,fuhh.gila tak penat dari pagi buta semua orang tebongkang tido aku dah bangun pergi kl bejalan sampai tengah malam.tujuan sebenar pergi nak hantar kakak g KLIA,sis nak pergi korea.untungla dia lepas tu dapat buat master dekat UK pulak.rezeki orang kata=)



ni la antara barang penting yang aku bawak.sebenarnya aku bukan jenis bawak dompet ke hulu ke hilir.tapi tu dulu sekarang dah lain.losyen tu adalah bestfriend aku saat ini!.

perfume tu harusla kan even aku bukan jenis perempuan gila perfume sebab tu kecik molek jerk perfume i.tak gitu.compact powder dan mascara pun sangat penting.alahai semua penting la senang cite.satu lagi power bank.wah wah.tak de ni tak boleh hidup aku.

tak style hokeh tak style

shawl feverot aku saat ini^__^

kain cotton memang aku suka tahap gila babeng la tapi harga pun boleh tahan jugak kan.tsskk!
dah bajet dah nanti nak beli kain cotton baju kurung corak kucing.cantik gila!!!!!

aku datang kl baru aku taw ada batu batu ni dia jual pastu boleh lekat je dekat baju kurung kosong.
makk aii,rasa aku sangat kampungan gilo larh T-T

masa dalam perjalanan nak shoping tu.memang aku ngantuk tahap nak bagi penampo dekat diri sendiri la.lepas tu tido la apa lagi nak pikir kan.

ok gambar di atas hanya lakonan semula.bhahaaa!

memang bapak rambang mata wa cakap,semuanya cantik cantik.aku rembat shawl dengan bawal je.ingat nak beli halfmoon tapi mahal lerr.uhuuks!tahun ni baju raya i purple u know.

masa ni beli baju melayu abah dengan adik.so adik lelaki aku tak de still dekat asrama lagi.aku la yang kena mengetes baju dia.almaklumlah badan lebih kurang.muahahaaa.tu la gunanya kakak yang baik.=p


nah hadiah sebijik gedabak dari mirza syazwina ^ ^

dalam dua hari tu memang buku aku langsung tak sentuh.rajin beno la pulak nak baca buku dalam kete kan.nak dekat perekse baru la buat cam gitu.ok nilai yang tak baik untuk dicontohi.so thanks sayang!


9 comments:

Fatin Liyana said...

Purse tu nampak cute ! Hihi me like it.
Tema purple eh? hehe, yana pun baru je lepas shopping baju raya petang semalam :D

cik azLyzah⊙.☉ said...

ewahhh...dah setat shopping baju raye..kaler purple lagi tu...cik belom terfikir nak beli kaler ape nanti...kohkohkoh..

dilaella Ella said...

wah..kaler purple cantik..:)

Mizz Aiza said...

memang rambang matakan tengok baju&tudung cantik-cantik? akak belum shopping lagi.. dah dekat nak raya nanti baru kalut kot.. hihi..

Shakira Pathi said...

Dah macam artis posing gambor nye :p

Normi Nieza said...

cantik spek..:)

fatin hazirah said...

wahh rambang mata nengokkk baju baju tudung tudung :3

Aida Ismail said...

Sis tak ingat dah tahun ni baju raya sis tema apa. Hahaha~ Sebab dah lama beli.

Heiladies Co. said...

JOM DAPATKAN GENIE BRA YG SGT LAH SELESA DAN KAIN COTTON STOK BARU SAMPAI DR VIETNAM PD HARGA BERBALOI-BALOI. STOK TERHAD.JOM SINGGAH