20 July 2013

barang merapu hari ini.

asslamualaikum :)

alhamdulillah hari ni selesai jugak test muet pagi tadi.so lepas tu aku dengan kawan aku pergi beli barang sikit.aku sesungguhnya sangat suka kedai yang jual barang comel-comel ni.kalau boleh semua nak hangkut bawak balik.





















masuk kedai tak de apa pun sebenarnya nak beli.tapi pantang tengok benda cumel-cumel ni.duit dalam purse pun dah begoncang kecang mintak dikeluarkan.ok itu sangat metafora.

1)lipstick merah

saja-saja je beli.lipstick cap ayam betina bertelor.yang ni aku nak pakai kadang-kadang jerk.tak boleh pakai selalu sebab bendaa murah ni selalunya tak baik untuk kulit.tapi kadang-kadang tak pe kott...biahahaa


2)pengepit bula mata..ting...ting..ting..






















beli pengepit bulu mata memang dah lama aku idamkan tapi selalunya jumpa aku malas nak beli.bhahahaa.tapi sebab tadi dah tak taw nak beli apa so rembat la mendalah ni.dah la murah dapat pulak semua yang di atas tu.wuhuhuuu!i like!i like!

lepas ni lentik la bulu mata kitew,awwwww!!

3)reben kecik 2 ketul

yang ni buat pakai dekat shawl.tak ke hot gitu?wakakakaa

4)reben pink besor

yang lagi satu benda merapu aku beli.tak de matlamat langsung nak buat apa masa beli.tapi sebab besaor gedabak dan cun melecun.gua tak kira,gua nak jugak.

last-last letak kat lappy
lappy kita jadi gurlgurlsss gituu you....


p/s:kalau umor dah 65 taon suka beli benda cam gini lagi gamaknya cucu aku kata apa ae??

mihmihmih!

thanks:)

10 comments:

Norhasniza Khalid said...

hihi.. nenek gojes lah!

fatin hazirah said...

kekekeke :*
wahhhh up-to-date abess datin nih :)
hehehe . best kan bila bab aksesori bagai nih :)
suka suka !

Shakira Pathi said...

comelnya ribbon tu :D

Fatihah said...

kemain laptop dia ada ribbon besar ! hihi

Mizz Aiza said...

semua comel.. padan pula tengok ribbon besar tu dengan lappy..

Fatanah Khirizan said...

lappy tu comel lah,hehe :)

Murni Amir said...

comel la ribbon pink besar tu . . memang cute letak dengan lappy !! :)

dilaella Ella said...

wah semua barang comel2,lappy pun jadi comel hehe :)

Aida Ismail said...

Yang penting semua pink hokayyy :D

Harith Iskandar said...

perempuan kalau xde lipstik merah mmg xsah kan kan kan :p