6 June 2013

masakan hari ini,maihh tengok maihh^^

hai girlfriend!hai boyfriend!
wahh~wah~mood baek nampak

hari ni meronta nak memasak lagi,meronta ke?-__-
ok fine,hari ni aku mencuba masak benda baru.seronok kan kalau kita buat benda baru dan benda tu menjadi la jugak.lain macam bunyinya ni.

terima kasih kepada blogger comel dila sebab aku jumpa blog resepi ni dekat blog beliau,heee^^
best gila blog tu sebab macam macam dia tunjuk,gambar pun cantik dan menyelerakan je makanan yang dia tunjuk.korang pun boleh la usha tengok

























sebenarnyakan aku pun tak taw apa nama aku masak ni.tengok dalam resepi dia tulis ayam masak kicap berempah.persoalannya masak kicapkah ini?.ok aku tukar nama lah

"ayam masak keliru berempah"

errkkk.......????!! pelik nau bunyinya,ok tukar lagi

"ayam masak merah berempah"  gituuu^^

rasanya boleh tahan sedap,wah!puji diri sendiri tak malu!
aku rasa terharu takkala merasa dengan kudusnya masakan ku ini sehingga bergelinangan air mata.okay tu penipu besar abad ini.

owh!lagi satu tiada sebutir garam atau gula dalam ni.nak jaga kesihatan katanya.ahakks!

























dua makhluk comel di atas adalah penyibuk tegar.orang nak masak dia menyibuk!marah dah ni..gurau-gurau k.si abang malu leww tu nyorok muka.alololoo..si adik taw muka dia masuk belog jadi dengan cepat memandang ke kamera.ok stop merepek!

p/s:oh ngade ok tak ni??

thanks!!

7 comments:

Normi Nieza said...

nak skit..:)

dilaella Ella said...

eh ada nama saya hehe..mirza pun comel.sedapnya ayam masak merah berempah tu.. ^_^

Farah Waheda Wahid said...

nampak pun sedap...boleh hantar pinggan tak kat sini? nak sikitttt.... *_^

TUTTUTOFFICIALSPACE\\ said...

nampak sedapp mehh ;D

mirza syazwina said...

terima kasih semua!!^^hehee.

Shakira Pathi said...

Lapor la pulakk

Mizz Aiza said...

rajinnya memasak, sedap ayam masak merah tu.. comel kucing-kucing adik.. :D